Malin Nordström

Alla inlägg den 26 januari 2009

Av malin - 26 januari 2009 15:26






.

.

.

.









Det var väl ingen som missade Brolle på Oscar i lördags?? haha Så roligt när tjejer ska gå fram och kramas och försöka dansa nära.. Själv tyckte jag bara att han var lik Brolle..men sen sa Lotta att det var han..hehe =) Tyckte han såg mycket smalare och mindre ut i verkligheten..












/malin..






Av malin - 26 januari 2009 12:43












.

.

.

.







Vet inte hur detta gått till men, hon ligger lika skönt för det..haha










Och en dålig och suddig bilden på the dogs..











/malin..







Av malin - 26 januari 2009 12:39








.

.

.

.








Igår hade jag på mig min nya t-shirt som jag köpte i helgen. Det var R som hittade den på Monki, han kan det där han...hehe













T-shirt Monki, leggins VM





/malin..






Av malin - 26 januari 2009 10:21








.

.

.

.




Måndag: Jobba 10-20


Tisdag: Jobba 10-18


Onsdag: Jobba 10-18, tvätta..


Torsdag: LEDIG, hundarna till vet., åka till Matfors?


Fredag: LEDIG, Lotta kanske..=)


Lördag: Jobba 10-16, middag Skatan


Söndag: Jobba 10-18, söndagsmiddag?





Shit, januari är snart slut! Inget hinns med.. Får se vad som hinns med denna vecka, hoppas lite blir gjort iaf.






/malin..






Av malin - 26 januari 2009 10:19









.

.

.

.








Mina fina, sköna, svarta nya skor från DinSko. Känns inte som om man går i högklackat! Dem fick komma på idag igen..=)








Ser att Milton kom med lite i bakgrunden..=)






/malin..








Av malin - 26 januari 2009 10:12









.

.

.

.





Var för trött för att skriva nå mer igår..hehe =) Fick god mat ute i Matfors som vanligt. Och den godaste efterrätten. hehe, bär och vitchokladmousse. =) Allt tog slut väldigt fort.. Sen gjorde vi väl inte så mycket mer..R låg och sov ett tag och jag å mamma tittade i lite tidningar. Sen for vi hem ganska tidigt så vi kunde se dem 2 nya avsnitten av Bones, så jävla bra! hihi =) Och sen efter det hoppade vi ner i sängen, så skönt och gå å lägga sig lite tidigare!








Och nu var det måndag igen..känns jobbigt med en helt ny vecka, och jag jobbar även hela helgen.. Men det ska nog gå bra. Nu blir det fika som vanligt.. =)






/malin..







Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards