Malin Nordström

Alla inlägg den 5 januari 2009

Av malin - 5 januari 2009 22:52














.

.

.

.








Kom på att jag inte visat hur våran julgran ser ut, jag tycker den blev jättebra, men tyvärr så tycker jag inte att man ser hur fin den är på bilden.. Men så blir det när man bara har en mobil att ta kort med.



















Sen har jag en bild på granen hemma i Matfors hos mamma och pappa. Och med alla fina julklappar vi fick! =)



















Bara jag som tycker att det är tråkigt att julen redan är över. Tycker det gick alldeles för fort i år. Så nu är det bara att se framemot sommaren.. =)









/malin..







Av malin - 5 januari 2009 22:51








.

.

.

.














Idag blev det blått nagellack och rutig skjorta från Monki, skönt avslappnat en vanlig måndag..


















/malin..











Av malin - 5 januari 2009 16:44







.

.

.

.










Dagen har verkligen inte gått som den ska, massa tjall hela dagen lång. Och från alla håll och kanter, orkar inte. Så nu ska jag äta 2 cheese bara för det. Hann ju inte äta klart lunchen heller..så ja, nu blir det så.







/malin..





Av malin - 5 januari 2009 10:09














.

.

.

.









Måndag: Jobba 10-20, Csi


Tisdag: LEDIG, middag Skatan, handla mat


Onsdag: LEDIG, tvätta?


Torsdag: Jobba 10-18


Fredag: Jobba 10-16


Lördag: Jobba 10-16


Söndag: Jobba 10-18







Har inget inplanerat denna vecka, förutom att jobba då...








/malin..





Av malin - 5 januari 2009 10:03










.

.

.

.










Fick lite sovmorgon idag ändå, R skulle vara ledig så då passade jag på och sov lite längre.. skönt! =) Men sen när jag väl kom hit och hade parkerat kom jag jag på att jag hade glömt brickan!! Suck, men som tur var så träffade jag en som skulle gå in precis och sen kom precis vakten så då kunde han öppna gallret! Så jag hade iaf tur i oturen! =)










Men nu är man tillbaka på jobbet iaf. känns väl bra.. Hoppas bara att det inte blir allt för lugnt!  Men ska väl börja fixa med allt som har lämnats till mig..roligt..nja.. Mycke grejor man måste ringa om..











/malin..





Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards