Malin Nordström

Alla inlägg den 28 januari 2009

Av malin - 28 januari 2009 15:50









.

.

.

.






Modedagarna har ju nu varit i Sthlm, hur roligt hade inte det varit och gå på!? =) Hittade jättefina skor från Carin Wester, dem är med kilklack och är svarta...oväntat att jag gillar dem?? hehe kanske inte, men det var även fina spännen och dragkedjor på dem. Nice!








Eller vad säger ni?








/malin..





Av malin - 28 januari 2009 10:35








.

.

.

.











Igår innan vi åkte och handlade mat lyxade vi till det med M.Donalds =) Vi kan inte gå och handla mat medans vi är hungrig då kommer vi hem med hela Willys.. Så de blev snabbmat istället. Och det blev Chicken El Maco, hur gott är inte det då?? =) Hur gott som helst!
















/malin..






Av malin - 28 januari 2009 10:21









.

.

.

.







Jag tog mig till duschen igår till slut, men det var jobbigt..hehe =) Sen hände det inte så mycket mer. R kom hem och sen gick vi och la oss. Alltid skönt och komma i säng i tid.




Men nu när jag vaknade imorse så kände jag mig lite konstig i halsen, känns som jag håller på bli  sjuk. Eller jag tror inte det men..aja.. Blev lite extra snorig.. Hoppas jag inte blir sjuk iaf.








Och det blir faktiskt en bio ikväll, roligt! Och jag bjöd med mig bror C och Sara oxå, fixade barnvakt åt dem i smyg så dem inte kunde säga nej..haha =) Så kära älskade mamma ska vara barnvakt, hon är helt enkelt bäst! =) Men vi har ej bestämt vad vi ska se än, återkommer om det. Och det verkar inte vara nån som sett nån bra bio på sistånde...eller så är det ingen som orkar kommentera..jaja.











/malin..







Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards