Malin Nordström

Alla inlägg den 7 januari 2009

Av malin - 7 januari 2009 17:30









.

.

.

.











Ideetorka...vet inte alls vad man skulle kunna äta till middag idag, ska ju vara nåt man är sugen på oxå..inte det lättaste. Och sen vill jag att det ska bli över till matlåda oxå.. =) mycke med det hära..











Nä, nu ska iaf hundarna få lite mat, dem har de bra dem, inte behöva tänka på vad man ska äta varje dag.












 Minnes lapp till mig:

Och Malin! Kom ihåg väskan till C!!









/malin..












Av malin - 7 januari 2009 14:41

















.

.

.

.














Sådär ja, nu är badrummet klart!! Känns skönt, fast innerst inne så vet jag att det inte är klart, för badkaret tänkte jag ta sen när jag ska duscha, lika bra det när man ändå står där. Men jag drog för duschdraperiet så då behöver man inte tänka på det..hehe =)









Nu då??



Ja, måste göra mig iordning snart, ska in på jobbet och jobba en timme..lite tråkigt på sin lediga dag.. Sen blir det en massa ärenden.






/malin..






Av malin - 7 januari 2009 12:45







.

.

.

.









Diskmaskinen är i gång och hundarna ligger och sover, och jag har nu tittat klart på alla sidor.. Nu då?? Skulle behövt städa toan..måste rättare sagt. Så jag ska väl börja fixa med det snart. Sen måste jag lösa en jobbgrej oxå, vet inte hur jag ska få ihop det, hmm.







Nä, nu måste jag ringa runt lite..






/malin..





Av malin - 7 januari 2009 12:37







.

.

.

.













Missy i sin för stora huvtröja..hehe =)











sötnos







/malin..






Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards