Malin Nordström

Alla inlägg den 16 januari 2009

Av malin - 16 januari 2009 22:17

'












.

.

.

.









Just nu sitter jag i soffan och glor på tv och kikar på nätet. Väntar på R ska komma hem från matchen så vi kan äta nåt, är jättehungrig! Jag funderar på om vi ska göra varma mackor. Hoppas att karln vill ha det oxå.

Annars händer det inte mycket, Missy ligger och sover i knät nu och Milton vet jag inte riktigt vart han är. Ligger nog och sussar nånstans i lägan.





Här kommer några bilder på bebisarna mina..=)








Jag vill oxå komma up..=(




Fan att han ska ha så lätt att komma upp..=)







 Sitter väl här och väntar tills nån plockar upp mig då..








Nu kommer han...åh maat, hörs!!




/malin..







Av malin - 16 januari 2009 22:13








.

.

.

.















Mamma ute i kylan..






Jag ute i kylan..








Fika på Barista, varm macka och varm choklad..





Tack för en trevlig dag mamma! =)







kram/malin..


Av malin - 16 januari 2009 22:11









.

.

.

.











Detta har jag sprungit runt idag på stan med mamma.








Klänning VM, kofta brorsan gamla, skor från Skopunkten..













/malin..





Av malin - 16 januari 2009 13:38









.

.

.

.





...låg Missy och Milton och myste i bädden. =)



















..och jag satt i soffan och vilade..
















..myste lite med Milton oxå, som inte ville vara med på bild.



















..och det blev kalaspuffar till middag.. =)



























Det var min kväll igår..




Nu blir det staden för mig och mamma.




Kram/malin..






Av malin - 16 januari 2009 11:17










.

.

.

.









Igår hade jag även p mig ett herrarmband från märket Police som vi har på jobbet. Jättefint, och jag använder ofta herrsmycken, passar lika bra på tjejer oxå!











Om jag kommer ihåg rätt så kostar det 599:-






/malin..







Av malin - 16 januari 2009 10:59







.

.

.

.


















Sådär då var det fredag igen, sköna fredag. Idag är min enda lediga dag denna vecka. Och den ska jag tillbringa med min mamma. Kära lilla mamma. =) Hon har fått i uppdrag av mig att sticka eller virka en tröja eller klänning till mig. hihi hon tycker sånt där är jätteroligt. Så tänkte jag att jag kunde lixom önska nåt hon kunde göra åt mig. Bra va? =) Då blir vi båda glada.








SÅ snart måste jag hoppa in i duschen och bli ren, göra mig iordning. Måste gå med Mille på en till prommis innan vi åker på stan oxå. Men ingen lång, det är ju trots allt -21 grader..burr. Men först blir det en till macka, och lite mer nätet. =)













kram/malin..







Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards