Malin Nordström

Alla inlägg den 4 januari 2009

Av malin - 4 januari 2009 20:22









.

.

.

.













Nu ska jag  måla naglarna med detta mörkblåa nagellack från Depend, hoppas det blir fint. Fick det av mamma i julklapp. =)


















/malin..






Av malin - 4 januari 2009 16:10















.

.

.

.










Dessa skulle jag kunna tänka mig trycka hem.. =)

























/malin..






Av malin - 4 januari 2009 16:06








.

.

.

.











Sitter i Matfors nu och ska snart få middag. Blir klyftpotatis och älgkött, hur gott som helst. Har redan tryckt i mig lite vitlöksbröd. =)









Imorn blir de jobb igen, var längesen jag jobbade nu. Har varit riktigt skönt att vara ledig..kan säga att jag verkligen har behövt. Tråkigt bara att jag var sjuk så länge..men man måste bli sjuk nån gång..








Nu ska jag gosa lite med Bobo. =)









/malin..



Av malin - 4 januari 2009 00:11

























.

.

.

.










vad trött jag blir...hade skrivit ett hyffsat långt inlägg åsså försvinner det bara! Va?? Är för trött för sånt här. Det blir sängen, tv och nåt gott nu. Grabbarna drog precis, så nu kan jag och hundarna mysa. =)










Hörs imorn, GODNATT!






kram/malin..







Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards