Malin Nordström

Alla inlägg den 3 januari 2009

Av malin - 3 januari 2009 23:40












.

.

.

.


































Alla från forever21.









/malin..










Av malin - 3 januari 2009 23:10









.

.

.

.















Kikade in på forever21 sida nyss och hittade dessa fina pjucks. =) Gillar dem verkligen jättemycket. Finns bara i grått, men det är fint de med. Allt behöver faktiskt inte vara svart.

















/malin..









Av malin - 3 januari 2009 22:50








.

.

.

.











Nu är jag trött, förstår inte vad som hänt. Tycker jag är trött jämt nu, jag som aldrig brukar vara trött. Kanske slappnade av till slut.. Aldrig bra att slappna av, man blir bara trött och sjuk.












Imorn blir det iaf. middag i Matfors. Kl.16..tidigt Är van och äta middag vid 21 nu för tiden..hehe Men det ska bli trevligt, ALLA ska dit. =) Sen hörde jag att vi skulle få gokött..älgkött. Antar Emelie att du är inblandad. Bra tycker jag. =) hehe Hoppas det blir lika gott som på nyår.













Vet inte vad jag ska göra nu..kanske ta ett kort på den fina bh:n jag fick..orkar jag det?? hm...bror M och R sitter och dricker rom och cola..men jag känner verkligen inte för utgång..orkar inte ärju trött jag..














/malin..








Av malin - 3 januari 2009 18:17




.

.

.

.











Idag har vi varit i Birsta igen, bytta stl på en t-shirt. Sen köpte R en jättefin tröja och jag fick min andra julklapp av mannen. En jättefin svart bh från Change. Så nu har jag fått klart min nya julklappar. Och jag är jättenöjd.








Sedan var in på Ikea en sväng och köpte nya handukar, badrumsmattor, duschdraperi, skål och andra grejor till köket. Mysigt med nytt. Kändes som det behövdes en ny färg, är så less på badrummet. Vill göra om det nu!! Snart iaf.. =)











Nu måste vi börja med maten, är hungrig!!








/malin..







Av malin - 3 januari 2009 18:14









.

.

.

.











Det var denna kjol jag fick av R i julklapp igår.. =) Hur fin som helst. Väntar bara på tillfälle att använda den nu. =)



















Och denna skjorta och top köpte jag på halva priset på Monki. Skjortan har jag använt idag redan, hur nöjd som helst. =)



























/malin..







Av malin - 3 januari 2009 18:13













.

.

.

.











Jag och Missy var trött imorse.. =)






 












/malin..








Av malin - 3 januari 2009 18:10








.

.

.

.







Igår var det soffan som gällde för hela slanten..





















Det var ju igår vi såg den bra filmen..=)








/malin..





Av malin - 3 januari 2009 01:04














.

.

.

.















Bara en till film..hehe Jag och R såg precis klart filmen Taken..va!? Huuuuuuur bra som helst!! Satt på helspänn hela tiden, han var king! Brutal som R satt och sa hela filmen.. =) Denna rekomenderar jag inte denna tvingar jag att ni ska se.. =) Jag lovar, ni kan inte ogilla den. =)











/malin..








Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards