Malin Nordström

Alla inlägg den 8 januari 2009

Av malin - 8 januari 2009 21:28







.

.

.

.









Sådär ja, nu är man mätt och belåten. Blev jättegott, snodde bara ihop men det blev ju bra. =) Och sen blev det 2 matlådor och lite extra till R nu när har tränat så blir han hungrig igen..hehe











Nu tänkte jag knäppa lite kort med R´s kamera.  Får se om jag orkar lägga ut nå bilder ikväll. Nu sak jag se på Criminal minds. =)










/malin..




Av malin - 8 januari 2009 19:23














.

.

.

.











Äntligen hemma! =) Skönt, och jag har hunnit med lite ärenden efter jobbet oxå.








* handlat lite till middag, tänkte koka ihop lite pasta och kycklingsås.

* växlat pengar till jobbet

* pratat med chefen och dem timmarna som missat på lönen.











Ja, lite avklarat iaf. =) Har lite saker som måste fixas imorn efter jobbet oxå. Det ska alltid vara nåt. Sen måste jag verkligen komma ihåg och åka till posten imorn innan jag börjar jobba. Får inte glömma!!!












Nä, nu ska jag börja med maten, är hur hungrig som helst. Sen ska mjukisdressen på oxå. Bästa som finns. =)






/malin..







Av malin - 8 januari 2009 10:00







.

.

.

.




















Missy utan öron.. =)









/malin..




Av malin - 8 januari 2009 09:54













.

.

.

.
















Godmorgon, är lite trött idag. Stod och lagade matlådor igår kl. 22..sen var vi tvingad och se ett Bones avsnitt oxå. =) Så det blev en sen kväll igen, ska verkligen försöka lägga mig tidigare ikväll, eller måste. Orkar inte vara så här trött på morgonen längre.










Annars så var jag och hadlade lite mat igår, åt hamburgare med Janne, och köpte 2 par skor. =) Så det var trevligt.








Köpte ett par bruna med kort skaft och låg klack, och ett par mocka stövlar med högt skaft och låg klack. Såna skor har jag letat hela tiden, har ju presentkort här på Birsta men jag har inte hittat några och nu hittade jag dessa på Skopunkten på 200:- så då var det bara att slå till. =)









Visar dem sen när jag kommer hem..










/malin..







Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards