Malin Nordström

Alla inlägg den 15 januari 2009

Av malin - 15 januari 2009 21:13










.

.

.

.

















Idag har jag haft på mig mina rosa-röda fjädrar i öronen, som jag fyndade på Selångers marknad förra året för ynka 25:-

























/malin..







Av malin - 15 januari 2009 19:20












.

.

.

.








Ja jag vet att det behövs middag idag, men jag vet inte vad jag ska kocka ihop. R har redan käkat middag med polare och han kommer hem senare ikväll efter träning. Så det är en ensam middag som står på schemat. Så jag vet helt enkelt inte. Det värsta är att Lingonrova mackorna är sluut! Så dem kan inte heller bli min middag. JAja, det löser sig väl. Och ni kom inte och säg att jag ska äta en riktig middag, jag åt faktiskt mat redan vid kl 16 sådeså! Men det är bara det att jag lite hungirg igen.. =)








Jaja, ska sluta skriva detta tråkiga inlägg nu, tjao!











/malin..







Av malin - 15 januari 2009 12:41











.

.

.

.












(liten nakenshock hehe)








Kommer bli mycket denim nu, och det är så fint till våren och sommaren, läntar verkligen till värmen! Så slipper man storjackan, kylan och dem klumpiga skorna. Och kan byta till lilla skinjackan, ballerinas och brillorna.








/malin..









Av malin - 15 januari 2009 12:28









.

.

.

.












Just nu vill jag ha ett par ljusa slitna jeans.. Och det har faktiskt kommit in/kommer in ett par billiga på GinaTricot. Dem måste jag nog kika in. =) Sen har jag faktiskt inte hittat nå fler men det kommer nog nu mot våren.




https://www.ginatricot.com/se/#/product/25607596






Nu måste jag städa lite../malin..






HEJ

Av malin - 15 januari 2009 11:45












.

.

.

.







Godmorgon!




Eller det kanske heter Godlunch..jaja, har iaf. varit vaken ett tag. Har hunnit varit ute med Milton på prommis, lagat lunch och åkt ner med den till R, städat lite i köket och ja nu sitter jag här.










Så vad händer idag då? Jobbar från 16-20 (extra)  sedan ska vi få besök innan dess (berättar mer sen) och sen tänkte jag försöka städa bort julen lite. Har inte hunnit med det än. Ja, sen händer det väl inte så mycket mer.











Nu ska tvn slås på och jag sak käka lite karra..blev så sugen. Sen ska ju såklart allas bloggar läsas.. =)










Kram/malin..





Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards