Malin Nordström

Alla inlägg under januari 2009

Av malin - 12 januari 2009 18:29









.

.

.

.










Topshop hade fått in lite nya fina plagg. Hittade 2 kjolar jag gillade och en kuvertväska. Tråkigt att inte Topshop finns här måste jag säga. Finns så mycket fint! Lite dyrare än dem andra kedjorna, men mycke finare. För att inte tala om deras skoavdelning!! Va, himmelriket! =)

































/malin..








Av malin - 12 januari 2009 14:40





.

.

.

.









Försökte knäppa ett kort på yrhönan Missy sist vi var ut och gick i parken, gick inte bra kan jag säga. Ville inte posa för en sekund! Hoppas på bättre lycka nästa gång! Så här får ni se en bild med en svart liten klump bredvid ett stort träd.. =)
















kram/malin..









Av malin - 12 januari 2009 10:13











.

.

.

.









Här är det andra paret skor jag köpte när jag var med Janne sist. Svarta mockaliknande stövlar med högt skaft. Fina va? Även dem på REA =)























/malin..







Av malin - 12 januari 2009 10:05











.

.

.

.








VECKA 3








Måndag:  Jobba 10-20, Csi, ringa vet.


Tisdag: Jobba 10-18, Janina leka??


Onsdag: Jobba 10-18


Torsdag: LEDIG, kanske jobba 16-20


Fredag: LEDIG, träffa mamma, kanske gå på hockey


Lördag: Jobba 13-18


Söndag: Jobba 10-18



Måste ta och träffa Lotta nån dag oxå! =) måste hitta en dag som passar, eller vad säger du Lottie?? =)







Kram/malin..






Av malin - 12 januari 2009 10:00










.

.

.

.








Yes, jag kom ihåg posten idag oxå, bara Ego kvar att komma ihåg nu typ. =) Och va varmt det var idag!! Skönt men lite störigt att det blir så halt ute när  snön börjar smälta och blir till is istället. Så svårt och vara ute och gå men Milton då. Man halkar bara omkring.









Blev inget Bones avsnitt igår, blev för trött för det. Duschade bara sen blev raka vägen till sängen, duktigt av oss att skita och titta på det dära avsnittet. Blir inget ikväll heller, för ikväll är det CSI! Viktigt! =)










Annars så händer det inte så mycket idag, jobbar stängning så då kommer man hem så sent. Men Sara kommer iaf. och hälsar på mig idag. Trevligt. Blir nog så att hon käkar lunch här oxå. Bara hon inte äter nåt godare än det jag sak äta..hehe =)











/malin..








Av malin - 11 januari 2009 22:24














.

.

.

.









Nu blir det en snabbdusch och ett avsnitt av Bones, det första någonsin, spännande. Fick iaf. jättegod mat i Matfors som vanligt,, tack mamma och pappa. Imorn blir det jobb 10-20..








Godnatt/malin..









Av malin - 11 januari 2009 22:21










.

.

.

.













Här är ett par skor som jag köpte för nån dag sen













/malin..






Av malin - 11 januari 2009 14:37








.

.

.

.












Nu har jag ätit världens goaste köpta lunchlåda, den jag alltid äter om jag kommer mig för och handlar färdig fryst mat. Så nu är jag mätt och belåten. Fick även i mig några gamla kakor, gott hehe











Vi var iaf. iväg och storhandlade mat igår efter jobbet, och det gick bra, första gången vi inte är sist ut ur bygdnaden..hehe =) Sen blev det kebabtallrik i Haga. Sen var det bara hem, och gå ut med hundarna. Sen såg vi det sista Bones avsnittet!! Tråkigt att det är slut nu, men då kom jag på en sak. R har inte sett dem 3 första säsongerna, så nu har vi laddat hem dem. =) hihi så nu har vi 58 avsnitt att plöja igenom. Najs! =)












Om vi hinner kanske det allra första avsnittet ses ikväll. Spännande! Ska först till Matfors på middag, japp, det blev så. Mamma frågade ju om vi skull komma (vi är ju alltid där på söndagar så hon tänkte väl att det inte var nån skillnad idag) Så jag hämtar upp hundarna och R efter jobbet sen drar vi raka vägen till Matfors. Så det ska bli lika trevligt som vanligt! =)









tjao/malin..









Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards