Malin Nordström

Alla inlägg under januari 2009

HEJ

Av malin - 15 januari 2009 11:45












.

.

.

.







Godmorgon!




Eller det kanske heter Godlunch..jaja, har iaf. varit vaken ett tag. Har hunnit varit ute med Milton på prommis, lagat lunch och åkt ner med den till R, städat lite i köket och ja nu sitter jag här.










Så vad händer idag då? Jobbar från 16-20 (extra)  sedan ska vi få besök innan dess (berättar mer sen) och sen tänkte jag försöka städa bort julen lite. Har inte hunnit med det än. Ja, sen händer det väl inte så mycket mer.











Nu ska tvn slås på och jag sak käka lite karra..blev så sugen. Sen ska ju såklart allas bloggar läsas.. =)










Kram/malin..





Av malin - 14 januari 2009 15:09










.

.

.

.















En liten sak jag skulle vilja ha om jag hade råd just nu, eller råd har jag väl men den ligger inte först på listan (en kamera står som nr 1 på listan) är en liten dator som man kan ta med sig överallt med ett mobilt bredband. Kanske lite onödigt, men väldigt bra ibland. Tycker jag iaf. =) Och jag vill faktiskt ha en. Men vi får se när det blir. Det är ingen brådska, så priserna kan gott få sjunka lite till.

















Detta är pappas mini laptop som han har genom jobbet, så nu vill jag oxå ha en, =) Men inte en likadan, för denna går loss på 16.000:- (med vridbar skärm och grejor) och så kräsen är jag verkligen inte. Min ska bara vara liten och behändig med bra minne, och fin utåt sett. =) Jaja, vi får se när det plötsligt händer..











/malin..







Av malin - 14 januari 2009 11:03







.

.

.

.







Varför få inte hela bakrundsbilden plats nu?? Den fick ju plats på datorn hemma!! Förstår icke. Suck.. Christian vet du?? Nån??








/malin..






Av malin - 14 januari 2009 10:07





.

.

.

.












Ny dag igen. Och det är onsdag idag. Idag får jag hämta bilen, däcken är nu balanserad, och bilen går nu bra igen. Skönt att det var ett så enkelt fel. Så nu hoppas jag att den går igenom besiktningen. Fick ju avboka tiden förut så nu måste jag boka en ny tid. Men sånt måste gå och göra på nätet tycker jag.










Vad innebär onsdag mer då?? Ja, det skulle verkligen behövas plockas lite hemma, grejor överallt! Handla mat till Missy (matvrak) och se ett Bones avsnitt! Ja, det får stå med på listan. Vill verkligen se det första idag nu!









Sen imorn ska jag soova, iaf. på morgonen lång!






/malin..






Av malin - 13 januari 2009 22:21











.

.

.

.















Hello!



Nu har nyss Janne gått hem, man ska inte släppa lös henne vid en dator, då har hon beställt alla skor som finns att köpa på nätet..haha toka! =)














Mitlon ligger och sover med en mjuk fotbollsleksak i munnen, och Missy har hittat ett grisöra som hon nu ligger och smaskar på. Väntar på att R ska komma hem från träningen, sen blir det en dusch och fixning av matlåda. SEN får jag jag gå å lägga mig. Skönt det ska bli!









Imorn blir det jobb 10-18, hoppas dagen går fort för sen på torsdag har jag sovmorgon! =) Ska bli skönt! Nä nu måste jag göra nytta, hörs.











/malin..








Av malin - 13 januari 2009 17:24






.

.

.

.






Titta vad jag hittade på Forever21!! Den skulle jag vilja dansa omkring i sommar! Åh..sommar, sol och semester! Längtar!! =)










/malin..







Av malin - 13 januari 2009 10:28













.

.

.

.











Nåt som jag vill ska flytta in i garderoben är Acne´s nit kjol, Den är ju så fin!! Vill ha! hehe =) (bild lånad från ElinKling)























Men sen hittade jag en från TopShop oxå, den är oxå fin, lär vara billigare oxå. Men Acne kjolen ligger ändå snäppet före..


















/malin..

















Va, är den inte fin??

Av malin - 13 januari 2009 10:20






.

.

.

.









Igår hade jag jeans på mig..(hehe) wow..och när jag jag skulle sätta mig ner fick jag skitont i knät..kom på att jag har haft ont i det ett tag, har känts som om jag har ett blåmärke där, (men det finns inget) Men nu när jag kände efter när jag hade det böjt så kände och såg jag en knöl. Hm..mysko. Gjorde ont när man tryckte på den. Men inte vet jag det är säkert bara nåt som går över, har iaf. på mig strumpbyxor idag. Så då gör det inte ont om jag böjer bara på det. =)






Försvinn knöl!








/malin..






Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards