Malin Nordström

Alla inlägg under januari 2009

Av malin - 18 januari 2009 23:05









.

.

.

.










Tröja Cubus, kjol MQ, klocka Fossil och halsband Dyrberg&Kern.







/malin..







Av malin - 18 januari 2009 10:04





.

.

.

.









Hittade ett kort på Emmy från julafton. Hon blev tagen av alla julklappar..hehe Gick runt med ett paket i handen hela tiden. Sötnos!










krya på dig nu gumman! =)











/malin..





Av malin - 18 januari 2009 09:59




.

.

.

.








Jaha, då var det söndag igen. Veckorna gå alldeles för fort! Idag blir de nog ingen söndags middag i Matfors. Är så trött, så idag vill jag bara hem och sova, eller ja äta middag först. Kanske ta ett täcke till soffan och titta på ett Bones avsnitt. Ja det vore mysigt, perfekt på en söndag.









Och sen vill jag äta nåt gott oxå. R ville ha pannkakor..men det inte jag alls sugen på. Jag skulle nog vilja ha paj..men det vill R inte laga så jag vet inte vad det ska bli för gomiddag idag. Hm.. Pasta med kycklingsås?? Eller ris och kyckling?? Jaja, vi får se vad han hittar på..(men nu har han ju fått lite förslag..hehe)











/malin..







Av malin - 17 januari 2009 16:55





.

.

.

.








Igårkväll var jag en sväng med min bror M och tränade, eller jag tränade inte bara han. Jag satt på cykeln en kvart sen höll jag på dö..haha =) Man får ju bara ont i rumpan av dem dära, inte sköna alls!









 Själv tyckte jag att det var jobbigt..gillar inte att cykla..inte mina knän heller för den delen. Få bara ont.










ohh..stark han är =)






/malin..








Av malin - 17 januari 2009 15:38






.

.

.

.











Det blev lite shopping igår, men allt handlades på REAN så det var bra. Så helt pank blev jag inte iaf. bra där Malin. =)








Stor tröjklänning från Zara







Fulfin kjol från Åhlens



Tandborstekopp , Hemtex



Tvålkopp, Hemtex







 Salt&pepparkar från Hemtex




Ny svart nagelfil i glas från Depend, (råkade tappa den jag fick av R i somras..klant som man är..)






/malin..





Av malin - 17 januari 2009 15:29









.

.

.

.








Hörde en låt på radion nyss, Kanye West - Love Lockdown, tycker den är så bra! Men varenda gång jag lyssnar på den kommer jag på mig själv att jag går och tänker på Victoria Secret Fashion Show..vet inte riktigt varför!! Har dem spelat den på showen??? Va, konstigt. Men jag gillar låten!









/malin..






Av malin - 16 januari 2009 22:17

'












.

.

.

.









Just nu sitter jag i soffan och glor på tv och kikar på nätet. Väntar på R ska komma hem från matchen så vi kan äta nåt, är jättehungrig! Jag funderar på om vi ska göra varma mackor. Hoppas att karln vill ha det oxå.

Annars händer det inte mycket, Missy ligger och sover i knät nu och Milton vet jag inte riktigt vart han är. Ligger nog och sussar nånstans i lägan.





Här kommer några bilder på bebisarna mina..=)








Jag vill oxå komma up..=(




Fan att han ska ha så lätt att komma upp..=)







 Sitter väl här och väntar tills nån plockar upp mig då..








Nu kommer han...åh maat, hörs!!




/malin..







Av malin - 16 januari 2009 22:13








.

.

.

.















Mamma ute i kylan..






Jag ute i kylan..








Fika på Barista, varm macka och varm choklad..





Tack för en trevlig dag mamma! =)







kram/malin..


Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards