Malin Nordström

Alla inlägg under januari 2009

Av malin - 11 januari 2009 10:00










.

.

.

.










Ja då var det redan söndag, hinner inte med mig. Ja idag blir det jobb till 18 sen vet jag inte vad det blir, vet inte om jag orkar åka till Matfors idag. Ska ringa och prata med mamma nu. Dem kanske orkar ha oss på besök heller..hehe man vet aldrig. =)











Knäppte iaf. kort på mina nya skor igår. Tänkte lägga upp dem ikväll efter jobbet, är iaf. jätte nöjd med dem! =) Och det känns ännu bättre när dem var så billig..hehe Men nu är det slutshoppat för denna månad, tror jag..ska väl vara nåt väldigt litet isåfall. Men kommer inte på nåt som jag behöver så då behöver jag inte hadla heller. =)










Nu ska jag käka lite knäckebröd och ringa mammsen! Later..







/malin..









Av malin - 10 januari 2009 16:57










.

.

.

.








Nu kom jag i nån slags koma eller nåt. Blev astrött! Kanske har nåt med att göra att jag kom i säng så sent igårkväll, ikväll ska det bli ändring på det, annars kommer jag aldrig orkar jobba mina 8 timmar imorn. Känner mig som denna lilla figur just nu. =)


















Och inte får jag åka hem och vila efter jobbet heller, nä då ska det storhandlas mat. Japp, tråkigt då jag inte riktigt har ork för det och sen kostar det ju lite oxå.. Men det ska bli skönt och få hem lite mat iaf.









/malin..







Av malin - 10 januari 2009 16:41










.

.

.

.









Tradera det är väl en bra grej det! Iof. har jag bara handlat en sak där ifrån MEN den var jättebra och hur enkelt som helst. Finns ju allt där, och mycke kan man hitta till sjukt bra priser!! hehe =) Me like, men ändå blir jag ofta för snål så det blir aldrig nå köp..hehe Men en bra grej är det iaf! =)














/malin..







Av malin - 10 januari 2009 10:16








.

.

.

.








Då var det lördag..och jag jobbar 10-18 skulle egentligen jobba bara till 16, men nu gick det inte så. Så då får jag stanna kvar 2 timmar. Men det går bra det oxå. Inte så lång tid. Får se om vi åker och storhandlar mat sen, skulle verkligen behövas iaf.











Sen ikväll blir det bara lugnt, imorn jobbar jag  10-18 igen. Så ikväll blir det tidigare än igår, kom inte isäng förens kl 01.00 Och det kändes imorse kan jag säga! Möjligtsvis så kanske vi ser det sista Bones avsnittet ikväll. Spännande! =) Men lite tråkigt oxå, då kan man inte se nå fler sen..=(










/malin..







Av malin - 9 januari 2009 23:39









.

.

.

.  





Nä, nu ska vi se ett till avsnitt av Bones, det är såå bra. Har snart sett klart hela säsong fyra. Hoppas det kommer en femma oxå. =)

































Kram/malin..







3-3

Av malin - 9 januari 2009 22:44












.

.

.

.










Ja, det blev till slut 3-3, dem ledde ända till sista perioden, tråkigt att det ska bli så på slutet, men R gjorde iaf 2 jättefina mål. =) Men dem kan ju inte vinna varje match.. =)

















/malin..








Av malin - 9 januari 2009 17:58













.

.

.

.












Hej.. kom ihåg iaf. att lämna bilen. =) Men jag missade att åka på Ego, så jag får ta det nån annan dag. Sen glömde jag att boka tid åt hundarna, som ska få nå vaccin nu. Får boka tid på måndag istället.









Och nu har R åkt på match och jag har ätit pärbullar. Pratade nyss med mamma och hon ska följa med mig och titta på matchen kl. 19.30 Så innan vi åker ska det kokas lite varm choklad och lite kakor ska packas ner. Och sen blir det varm klädsel och filtar. Hörde att det skulle vara extra kallt ikväll. =) hehe











Nu blir det en prommis snart..









/malin..








Av malin - 9 januari 2009 10:02











.

.

.

.










Jag kom iaf. ihåg posten imorse, bra Malin. =) Det jag ska komma ihåg sen är att jag ska lämna bilen till Fredrik så han kan titta vad det är för fel på den. Bilen vibrerar när jag gasar..skitkonstigt. Och det är bara när man kör över 100..hm..skumt är det iaf. Måste fixa det nu iaf, för sen har jag besiktining på den..tråkigt.









Som ni märker så blev det inga bilder igår, gick för en gång skull och lade oss lite tidigare, tror klockan iaf. var vid 23-tiden, och det är bra gjort för oss. =) Och jag kände mig faktiskt utvilad!! hehe eller så inbillar jag mig bara.











Missy har iaf. blivit duktig på att göra sin ärenden ute nu, men är inte helt rumsren än. Men det tar ju ett tag till, inget som sker på en vecka..tyvärr..=) Men det ska nog gå bra. tålamod..










/malin..







Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards