Malin Nordström

Alla inlägg under januari 2009

Av malin - 3 januari 2009 18:14









.

.

.

.











Det var denna kjol jag fick av R i julklapp igår.. =) Hur fin som helst. Väntar bara på tillfälle att använda den nu. =)



















Och denna skjorta och top köpte jag på halva priset på Monki. Skjortan har jag använt idag redan, hur nöjd som helst. =)



























/malin..







Av malin - 3 januari 2009 18:13













.

.

.

.











Jag och Missy var trött imorse.. =)






 












/malin..








Av malin - 3 januari 2009 18:10








.

.

.

.







Igår var det soffan som gällde för hela slanten..





















Det var ju igår vi såg den bra filmen..=)








/malin..





Av malin - 3 januari 2009 01:04














.

.

.

.















Bara en till film..hehe Jag och R såg precis klart filmen Taken..va!? Huuuuuuur bra som helst!! Satt på helspänn hela tiden, han var king! Brutal som R satt och sa hela filmen.. =) Denna rekomenderar jag inte denna tvingar jag att ni ska se.. =) Jag lovar, ni kan inte ogilla den. =)











/malin..








Av malin - 3 januari 2009 00:06









.

.

.

.














Nu orkar jag inte hålla mig vaken längre, nu blir det sängen och kanske lite tv.. =) Mysa lite med hundarna. Fast nu känner jag att jag blev lite hungrig..konstigt med tanke på att jag åt middag vid 22 tiden..=/





Kanske blir nå gott i sängen..hehe De är bara det att det är så svårt med M&M, dem vill ju oxå ha nå gott, så man får aldrig ha nåt ifred. =)













Nä, nu ger jag upp för idag..hörs imorn, GODNATT!










kram/malin..







Av malin - 2 januari 2009 22:08










.

.

.

.

















Måste rekomendera en till film.. =) Transporter 3 med Jason Statham, han är såå bra! Så alla filmer som han är med i är bra...hehe

Glöm inte att det finns en etta och tvåa oxå.. =)



Sara: har du sett den än?? =)

































/malin..








Av malin - 2 januari 2009 20:18









.

.

.

.











Idag har vi varit i Birsta och shoppat lite.. =) R köpte ett par jättefina Fred Perry skor, och jag skulle hitta lite nya julklappar från R. Det han hade köpt var lite smått i stl..och nu fanns det ingen annan bra stl kvar..suck. För det var jättefina saker och jag vill verkligen ha dem..





Men då var det bara att leta nya..=) Så till slut hittade jag en jättefin kjol från MQ, svart med knappar 50% nu 400:-. Och sen har jag lite till att handla för, ska se om det hittas nåt imorn.










Sedan köpte jag en skjorta och en transparent svart tröja på Monki halva priset, trevligt! =) Tänkte visa bilder på inköpen senare ikväll, håll till godo! =)













Nu ska jag gå ut med Missy, later..







/malin...







Av malin - 2 januari 2009 00:04









.

.

.

.












Igår såg vi en film som måste ses!! Jag tyckte den var rolig..hehe fanns en scen där som innehåller en fot och en bilruta....hahaha så jävla roligt!! =) Se den! Ni måste tycka att den är lite rolig iaf..annars är det nå fel..






...och filmen är:......














/malin...










Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards