Malin Nordström

Alla inlägg under januari 2009

Av malin - 20 januari 2009 13:36









.

.

.

.






Senare ikväll ska jag på Cubus och kika på en pälsväst. Har redan provat den en gång i stan när jag var med mamma och tyckte den var såå fin på mig..hehe Så nu funderar jag på att köpa den. Man vill lixom köpa när nån säger att den är som gjord för en..hehe =)

Igår när jag sprang förbi där såg jag även att dem hade en svart lite längre..men jag är nog mer inne på denna som jag provat den är skiftar i brunt.. Vi får se ikväll om jag har kommit hem med nån Cubuspåse..








Här den svarta pälsvästen från Cubus..












/malin..





Av malin - 20 januari 2009 10:29








.

.

.

.










Igår berättade bror C en trevlig grej.....tadaaa ett NYTT Bones avsnitt kommer komma i helgen!! (Dem visar det avsnittet i USA på torsdag) Va, jag som trodde det bara var 11 avsnitt i säsong 4, men tydligen är det fler! Hur bra är inte det!?? Han säger även att det ska komma en säsong 5..woohoo Bara han inte ljuger nu eller har fel..då blir jag lessen..hehe








Kan dem bli ett par nån gång dåå! =)









/malin..







Av malin - 20 januari 2009 10:05










.

.

.

.





Tycker det kändes tråkigt med all snö igen.. Fast man vet att det kommer komma några ggr till, så hoppas man alltid att det inte ska göra det. Vill ha vår nu!! Så nu skulle det bli varmt igen, också kommer allt smälta och sen fryser det på, så då blir snorhalt, och sen kommer det 1cm snö så att man inte ser vart det är halt.. Ja det är svensk vinter nu för tiden det.. Suck.






Annars då? Tisdag idag..jobbar till 18, sen ska jag träffa Janne och förhoppningsvis shoppa lite.. =)  Kan behövas så man blir glad igen efter detta skitväder.. Bara därför kommer jag inte hitta nåt..haha







Nu måste jag ta en macka, hungrig..







/malin..






Av malin - 19 januari 2009 21:38













.

.

.

.









Igår såg vi Quantum of Solice, och den var väl bra. Det var full fart i hela filmen.  Men varken toppen eller botten..mittimellanfilm..







 








Nu säger jag godnatt för idag.






/malin..





GT

Av malin - 19 januari 2009 19:53





.

.

.

.











Var upp en sväng på GT nyss och där hittade jag en grå kavaj, jättefin, men jag vet inte hade så bråttom när jag provade den.. Kändes inte helt perfekt.. FÅr prova den igen imorn..då har jag smakråd med mig oxå! Trevligt! =) Har även lite andra saker att titta på imorn. (har ju lite presentkort kvar att använda..) 









Nu får jag snart komma hem till mitt lilla bo, ska bli såå skönt! =)











Kram/malin..





Av malin - 19 januari 2009 14:37







.

.

.

.







Nåt som jag faktiskt skulle vilja ha är en kavaj i en större modell. Ni vet en sån där herr modell. Har inte riktigt hittat nån bra än. Och sen kan jag inte bestämma om jag vill ha en grå eller svart. Tycker grått är så fint! Men jag kanske har mer användning av en svart...svårt.








Kavaj från Ellos, 349:-









/malin..




Av malin - 19 januari 2009 10:26






.

.

.

.







Satt ju och latade mig lite på träningscykeln i fredags och fastnade på mina strumpor ett tag och kom på att dem känner jag inte igen, måste ha snott dem nån gång, eller lånat...eller kanske nån har glömt dem hos mig.. Men sen kom jag nog på att det måste vara Jannes..eller? Är det dina strumpor Janina??? hehe










(har väldigt lite och skriva om, så jag återkommer när jag har nåt vettigare att tillkomma med..)








/malin..




Av malin - 19 januari 2009 10:13











.

.

.

.








VECKA 4




Måndag: Jobba 10-20, CSI!


Tisdag: Jobba 10-18


Onsdag: Jobba 10-18, städa bort sista julen!


Torsdag: Jobba 10-18


Fredag: Jobba 10-16, hockeymatch


Lördag: LEDIG!


Söndag: LEDIG!




Jadu , Lotta vad tror du om tisdag eller torsdag?? =) Nåt som skulle kunna passa? Och lycka till nu på första arbetsdagen! =)



Var inte så mycket inplanerat denna vecka, skönt! Men tänkte hinna med och leka med Janne oxå, eller vad säger du?? Och sen skulle jag vilja bränna lite fläsk (inte träna utan solaa) =) Mamma har tjatat på mig att hon vill sola..hehe Så nån dag denna vecka ska det bli av!



Kram/malin..





Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards