Malin Nordström

Alla inlägg under november 2008

Av malin - 17 november 2008 18:40








.

.

.

.











 Jepp Milton fick vara kvar i Skatan, nice! Men nu till ett annat problem...vad ska jag äta sen?? R är på träning, M är borta, J kan inte äta..och sen har väl alla andra redan ätit..tråk! Ska jag åka och köpa nåt, vadå? Lättaste är ju tyvärr hamburgare...ej nyttigt!











Milton syns iaf, ute i mörket, bra där! =)










/malin..









Av malin - 17 november 2008 13:16








.

.

.

.















Tror Milton är i skatan och hälsar på nu..roligt för han! =) Får väl se om han kommer hem ikväll, eller om han kanske har tur och får stanna tills imorn. hihi =) Skulle vara trevligt för oss oxå, då vi har mycket att göra i köket..







/malin..





Av malin - 17 november 2008 10:11








.

.

.

.









VECKA 47




Måndag: Jobba 10-20, CSI!


Tisdag: Jobba 10-18, greja i lägen


Onsdag: LEDIG, träffa mamma =)


Torsdag: LEDIG, lata mig..=), greja i lägan..tapetsera?


Fredag: Jobba 10-18, titta på hockeymatch


Lördag: Jobba 13-18, köket ska kaklas! =)


Söndag: Jobba 10-18, köket fogas..KLART!





Det är faktiskt mycket som ska hinnas med i veckan, hur ska det gå??








/malin..





Av malin - 17 november 2008 09:57





.

.

.

.













Idag drog jag mig..sweet..M oxå..hehe han vill alltid ligga kvar. =) Jag ville inte kliva upp idag, var alldeles för skönt i sängen! Men det var att kliva upp och dra sig ut på en promiss..











Åkte iaf. ut till Matfors igår och fick middag= matlåda idag=de bästa. Tack mamma! =) Sen såg me, Rob, bror M och Emelie film sen blev raka vägen hem. En dusch med Milton, så nu luktar han gott! =)

Sen blev det sängen, så det blev en till sen kväll..oväntat? Nä........




Nu fika..















/malin...

Av malin - 16 november 2008 14:05






.

.

.

.













Igår blev det middag på Donken.....gott var det, och jag var mätt hela kvällen, de..var ju iof. lite tråkigt..hehe Sällskap har bror C och Sara.









me...













Rob......














bror C.....









sara....


























Vilka fina bilder.. =)









/malin..








Av malin - 16 november 2008 14:01












.

.

.

.














Middag hos LOTTA, Idol hos MIG. Ja så blev det, tog lite bilder på maten, den var jättegod!!!!!!!!!! =)





















































Gotta var det!




/malin..










Av malin - 16 november 2008 13:47













.

.

.

.












Idag fyller Eric 1 år!! Grattis! =) Tiden går verkligen fort nu, känns som han nyss kom till världen. Så idag ska jag på kalas kl. 15, måste snart göra mig iordning, fler själar ska oxå plockas upp.














GRATTIS!!!!!!!!!!!



















/malin..








Av malin - 15 november 2008 20:24










.

.

.

.









Vi har iaf hittat kakel till köket nu, och till ett bra pris oxå! Det blir svart blankt lite avlånga. Hur fint som helst. Längtar tills det kommer upp på väggen. =)


Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards