Malin Nordström

Alla inlägg den 9 november 2008

Av malin - 9 november 2008 17:24








.

.

.

.








Jag har fått en tårtbit, det var gott och jag vaknade till lite. Det var helt enkelt inte fel!! Det gjorde susen!








Snart ska jag skynda mig hem och hämta R, M och pappas present. Kan inte skriva va det är...för tydligen har han varit in och tittat här nån gång..(de trodde jag ej) så jag vill inte riskera nåt..hehe =) Så snart får jag godmat och godefterrätt och jag längtar, men jag längtar inte tills jag ska ta på mig jeansen som jag ska mäta och sy upp...kommer inte få igen dem.. Men jaja, så kan det vara ibland..








Kanske jag ska försöka ta lite bilder...vill ni det?? Jag har ingen aning om vad ni vill läsa och vad ni tycker är intressant.. Men jag tycker alltid det är roligt och läsa bloggar med bilder, så jag får gå efter vad jag tycker..för jag lär väl inte få nån comments...jejä..







Ses in Matfors/malin..







Av malin - 9 november 2008 13:39









.

.

.

.






Hittade en gammal bild på Janne och mig från GF - 08...
















...fin färg...hehe =) och väldigt tydlig!...tss..











/malin..







Av malin - 9 november 2008 11:57










.

.

.

.








GRATTIS PAPPA! =)















/bästa dottern ever!









Av malin - 9 november 2008 10:23














.

.

.

.















.

.

.

.






Av malin - 9 november 2008 10:02









.

.

.

.









Bror M och Emelie kom förbi igår, satt och tittade på roliga klipp först, sen hade dem med sig paj och blåbär.. (som kunde ha blivit en kolpaj..) och vaniljsås (de bästa) så det var jättegott! =) Sedan blev det godis och cola..mums. Satt först och tittade på Stjärnor på is, man blir sugen på att åka då man ser dem, fast man vet att det skulle se ut och kännas helvete...hehe Men det ser roligt ut och kunna åka sådär! Och Markus är ju bäst!! Helt klart! =) Iaf. så blev det en film till slut, Bangkok Dangerous med N. Cage och den var väl sådär, jag tyckte att man verkligen såg hur gammal han var, kändes inte lika smidig längre..hehe Men det gick och se! =)










Även att jag fick frukost på sängen idag, och bilen framkörd till porten!!! =) va, hur snällt är inte det!? hehe Mycket skönt iaf. Tack R! ;) Så jag då fick jag sovmorgon så det var inte dumt!








Glöm inte pappa idag nu!









/malin..







Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards