Malin Nordström

Alla inlägg den 4 november 2008

Av malin - 4 november 2008 22:05














.

.

.

.







Det blev paj till middag ändå. =) och den blev jättegod god work R! Bror C och Emmy kom, sen kom även bror M och Emelie och hälsade på. trevligt, alla syskonen samlade. Emelie fick lite kaffe och M fick en snickers glass, sen var dem nöjda och glada. =) R åkte på träning och Sara kom förbi efter jobbet och hämtade C och E.





Sen åkte alla hem och nu sitter jag här på soffan med Milton, vi har varit på prommis och tittat på DH, nu ligger vi och kikar på Christine. Sen blir det en till prommis, men det gör inget det är ju så härligt väder ute!! Nu har det blivit varmt igen, konstigt men skönt.










Knäppte lite bilder ikväll inte mycket, men det är alltid nåt.. =)












Emmy gömmer sig för kameran...












Emmy hittar colan...














...sen ger hon den till Christian...=)









Sen var det dags att åka hem...












....är lite trött....


















/malin..





Av malin - 4 november 2008 17:38






.

.

.

.





Ska hämta bror C och Emmy efter jobbet, dem ska få lite mat när dem komer hem till oss, hur tur har inte dem!? =) Även att dem ska få vår goda tacopaj, tyvärr kan Sara inte komma för hon jobbar ikväll otur..hehe Men du kommer väl och hämtar dem sen, så då ses vi igen. =) Trevligt med besök av dig idag iaf. =)





Nu hörde att jag att det inte gick så bra med pajen...=/ kanske donken till middag..hehe








Återkommer/malin..





Av malin - 4 november 2008 14:47





.

.

.

.






En sak som jag önskar mig i julklapp är en kamera. Har faktiskt ingen nu.. Alla som mamma pappa har är sönder...hehe (jag är inte boven) Fast jag skulle nog kunna köpa en egen oxå, finns många bra nu som inte kostar så mycket. Känns inte som jag vill han en dyrgrip då vågar man ju aldrig ha med sig den. Och det blir ju fel. Sen är det här med färg oxå...hehe viktigt! Skulle nog vilja ha en röd eller en svart, det känns som mig.. =) Och sen ska den var liten oxå, så den får plats överallt.











En rosa känns inte som jag iaf.. =) Men vill iaf. ha en med 8,2 megapixel.









/malin..





Av malin - 4 november 2008 13:39









.

.

.

.








En bild på MILTON ute i det kalla, snön som nu är borta..tråkigt. Här var det lite kyligt, men han gillar snön, han gillar bara inte att stå stilla, då blir det kallt om tassarna..














Sötnos! =)












/malin..





Av malin - 4 november 2008 09:36





.

.

.

.






Har nyss haft möte och det kommer hända lite roliga och bra grejor framöver här i Birsta City! Trevligt! Har även hunnit varit på posten och hämtat ut paket, det jag inte har hunnit är att köpa med mig mjölk. Ja för idag blir det tomtegröt till lunch. Gott! (och juligt..haha) Så jag ringde pappa nu, så han får komma med lite mjölk sen. Krångligt, men ett måste! Måste ju ha mjölk till gröten! =)











Annars så händer det inte så mycket...tisdag idag..jobbar bara idag sen imorn och på torsdag är jag ledig! Det blir skönt, har mycket att fixa på torsdag, imorn blir lite lugnare, ska bara hämta Emmy på dagis. Sen ska jag bara vara hemma och mysa med Milton. =)











Nu ska jag gå å fixa håret, ser ut som...jag vet inet vad, kråkbo? Ja, nästan så. Har mössa på mig nu, men den måste åka av innan vi öppnar. Sen måste jag dammsuga oxå, så later....









/malin..



Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards