Malin Nordström

Alla inlägg den 28 november 2008

Av malin - 28 november 2008 23:20





.

.

.

.


















...ja visst. första inlägget för idag, men ni ska bara veta vad som har hänt idag. Jag är helt slut!!!!!!! Ögonen håller på åka ihop nu, är så trött nu, i kroppen och knoppen.







Var iaf. och hälsade på my friend Janina imorse, fick lussebullar och kanelbullar, sweet! =) Och dem var riktigt goda! hehe =) Inte trodde ja att du kunde baka så bra gumman =)








Sedan gick jag hem och träffade pappa, tog en dusch och sedan vid tre-tiden åkte jag till Matfors. Tänkte sy julgardinerna och så, men när jag nästan är framme i Matfors kommer på att jag har inga nycklar dit...suck. Halvfyra var jag framme..inga nycklar ute och mamma skulle sluta vid fem.. och pappa skulle oxå försöka komma hem till fem..











Så vad ska jag och Milton göra!? Jo vi får gå på en lång promiss då, trevligt och skönt tänkte jag. Men klockan fem var det fortfarande ingen hemma..pappa blev sen och mamma måste jobba över... (stor suck) Nu har vi redan varit ute och gått i 1½ timme!! Går en halvtimme till, så efter 2 timmar orkar inte jag och Milton gå nå mer. Så vi går in i garaget som var öppet. Och där får vi sitta och glo i  en halvtimme, sen klockan sex kommer äntligen pappa hem!! VA! Vilken dag! Jag blev riktigt frusen efter och Milton har legat utslagen! hehe =)










Men det är otroligt vad han orkar gå! Han bara pinnar på! Han har verkligen byggt upp kondisen. Men det är bara bra, men jobbigt för en annan..hehe =) Ja, så nu tänkte vi iaf. åka hem. Båda kommer slockna så fort vi lägger oss. Skönt!









Iaf, därför det har varit dålig uppdatering... =)













Godnatt & kram/malin...








hörs imorn..




Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards