Malin Nordström

Alla inlägg den 2 november 2008

Av malin - 2 november 2008 22:07





.

.

.

.





Kom ni ihåg skänken jag visade för ett tag sen? Den som vi målade svart och står i sovrummet. Har ikväll pysslat lite till med den. Nu var det lådornas tur att bli ompysslad. Jag limmade dit en svart  tapet i botten, blev jättefint! Hade kvar sen förut, det var den som satt i sovrummet förut, som fonvägg. Allt går att använda 2 ggr...hehe =)

Jättebra tips om man vill göra en liten förändring, men det känns  mycket finare och lite lyxigare. Kan verkligen rekomenderas!





Nu ska bara skänken fyllas upp med lite kläder och lite småsaker i lådorna. Kommer bli jättebra, tänkte ha alla linnen och t-shirtar där. + lite till, sen får även R ha lite   kläder oxå.  Så ego  är jag  inte.... =)



















Lådan före...










Och efter...fint va?













Milton kikar läget..























nu film/malin..







Av malin - 2 november 2008 17:21
















.

.

.

.










SATC var iaf. skiiitbra!! Att jag inte sett den tidigare, förstår inte. Tyckte hela filmen var bra, inte en enda tråkig scen. Men den var lång, så man skulle behöva sen den igen, men som tur är så har ju den hemma nu. Så jag kan se den när jag vill. Lovely! =)






Och hur många skor och klänningar ville man inte ha från filmen, för att inte tala om bröllopsklänningarna!!!! Va!! Hur snygga som helst! Tänk och få ha en sådan när man gifter sig!










Kanske ska tvinga R att se den ikväll...haha




/malin..




Av malin - 2 november 2008 17:12






.

.

.

.





GOdagens!





Nu har mamma, pappa och bror M nyss åkt hem. Vi har bjudit på fika, jag bakade en choklad kaka. Gott, med glass till. Sen har vi det jättemysigt här, en massa tända ljus överallt, det känns nästan lite juligt! =) hihi






vad har hänt mer idag på min lediga dag:



* vi har sett Kung fu panda =) bra film!


* gått på långprommis med milton


* städat


* bakat


* fikat





Och nu vet jag inte riktigt vad vi ska göra..måste komma på vad vi ska äta till middag. Vet inte vad jag är sugen på, måste även laga så vi får matlåda. Helst har jag bara lust att beställa hem nåt, det vill säkert R oxå göra...hehe =) Men då måste vi ändå laga mat..tråkigt på söndag..kanske kan köpa matlåda oxå! hehe =) vilka problem...










Nu ska jag ta ett snack med herrn och se hur vi ska göra, återkommer senare om hur det blev...vad tror ni?





/malin..








Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards