Malin Nordström

Alla inlägg den 13 november 2008

Av malin - 13 november 2008 20:46










.

.

.

.














HM....we have a problem... Måste försöka hitta en hundvakt tills imorn, hur göra?? Och som alltid är man ute sent så man ska få panik. SUCK!

Jaja, om nån känner sig för att vara snäll och göra en oss en tjänst så är det bara att höra av sig..hehe Han är snäll..=)



















/malin..










Av malin - 13 november 2008 20:27

















.

.

.

.




Jag gjorde som sagt inte så mycket..hehe så det blev mest bilder på R.. Sen hittade vi även en lingontapet under..haha nice! Så nu är skiten borta och i helgen blir det till att titta på nåt nytt och fint. Sen längtar jag tills dem super ugly luckorna är målad!!








































































/malin..









Av malin - 13 november 2008 19:56



















































































































.

.

.

.









Nu ligger ja i sängen och och tittar på tv och bloggar + äter After Eight, trevligt va! =) R är på träning och M är fortfarande i Skatan. SÅ vad ska jag hitta på?? Ska iaf. gå och hämta kabeln så jag kan lägga in lite bilder. Det blir väl bra iaf. Men mer då?? Längtar iaf till att Fringe börjar kl. 22...åhh 2 timmar kvar!!!!!!!!!!!!!










Nä, nu ska jag hämta den där kabeln!




snart/malin..






Av malin - 13 november 2008 14:27












.

.

.

.





SKYTTEN NUU



Gott om energi har du, mörkret biter inte på dina livsandar. Och det är tur, för just nu händer ingenting alls om du inte själv tar initiativet. Både hemma och på jobbet råder en ljummen stämning. Kan du bara knuffa igång folk blir det ändå både roligt och spännande, så bromsa inte.








-------------------------------------------------------------------------------------------

-------------------------------------------------------------------------------------------








Tråkigt med ljummet...men allt kan väl inte ligga på topp jämt. Men det slutade bra iaf. =) Bromsa inte va det va...hm..









/malin..






Av malin - 13 november 2008 10:22







.

.

.

.










Tog lite bilder igår, så dem kommer upp ikväll när jag kommer hem från jobbet. Roligt va Lotta ? =) hihi

Och det snöade lite lätt idag, så mysigt! Tråkigt att man måste börja skrapa rutorna igen bara.. Och jag har inte hittat mina vantar än! Vart är nii!!??









Nu saknar jag lillgrisen min! =)










Av malin - 13 november 2008 10:13












.

.

.

.










Ja, vad blev det gjort igår nu då? Spännande...vid det här laget vet ni att det inte brukar bli så mycket gjort när jag har tänkt att det ska bli gjort.. =/ MEN igår blev det lite gjort iaf. =)







Vi rev allt kakel i köket! Tog nästan 2 timmar, vissa lossnade jättelätt och andra plattor var bara störiga.. Fast nu ska jag väl kanske inte skriva så mycket vi...för jag jag satt i två timmar på diskbänken och tittade på..hehe och tog emot nån platta lite då å då (när jag nodde) hehe =) och pratade med Janne.. Men ändå, jag var där som stöd..sen städade jag lite oxå (inte dammsuga för det hatar jag..) men jag torkade lite och la allt kakel i påse och hink. Så de så! =) Så i helgen blir det till att titta på nytt kakel!










Sen hann jag även duscha, laga och äta mat, men det blev ingen anonns....så den MÅSTE komma upp idag. Men det blev en film istället, Tropic Thunder..eller nåt. R somnade såklart, så jag fick ligga där själv och titta på den. Filmen var iaf. lite överdriven kan jag tycka..men verkligen rolig ibland. Så då blev det ingen tidig kväll...men det visste jag..










Så jag känner mig nöjd med gårdagen. Det blev nästan som jag hade tänkt mig. Och det är alltid bra.










/malin..









Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards