Malin Nordström

Alla inlägg den 3 november 2008

Av malin - 3 november 2008 21:02










.

.

.

.






Milton fick ett täcke till iskalla kvällar! Nu när  han  är så smal så  fryser han ännu fortare. Men jag vet inte om han gillar det så mycket.....men han får lov och vänja sig! =) Vill inte att han  ska få urinvägsinfektion! Så då får han lov att ha ett skitfint täcke på sig istället! Tänk om han kunde förstå det själv..hehe













En snygging i täcke från Arken..







/malin..









Av malin - 3 november 2008 18:58











.

.

.

.







Första julpyntet har kommit upp, MEN det är bara för att jag köpte den förra veckan och då tänkte jag att den kan få stå framme redan nu. Det är ju trots allt snart första advent. =) Mysigt va!?








En liten julbock som står och värmer sig vid ett ljus (inte för nära då brinn han nog upp..hehe) Och inte för nära Milton för då äts han nog upp...hehe I köket bor nu iaf.







/malin..








Av malin - 3 november 2008 18:54





.

.

.

.







Kom på en till sak jag köpte förra veckan när jag var med mamma, köpte jättfina bordstabletter, beiga runda och ser ut nästan som virkade. Blev jättefint på vårt mörka runda bord!















Fanns i flera färger och kommer från Fabriksbutiken här ute i Birsta.









/malin...





Av malin - 3 november 2008 13:43








.

.

.

.





Sist jag var och shoppade med mamma hittade jag denna ljus rosa t-shirt med tryck för ynka 25 kr..... Vilket fynd va! Och jag som inte har nåt rosa i garderoben.. Så jag tänkte att nåt rosa kan jag väl iaf ha...hade på mig den igår till ett par svarta chinos..kändes bra på en söndag då vi bjöd mamma och pappa på fika..=)












Ljusrosa t-shirt med tryck från Lindex..









/malin..





Av malin - 3 november 2008 10:11









.

.

.

.





VECKA 45






Måndag: Jobba 10-20, Csi


Tisdag: Jobba 10-18, DH, Christine


Onsdag: LEDIG, hämta Emmy på dagis


Torsdag: LEDIG, åka till Matfors-va m. mamma, tjejkväll Bruks.. m. Janina


Fredag: Jobba 10-18, titta på match med Janina (R spelar)


Lördag: Jobba 10-16


Söndag: Jobba 10-18, farsdag! Middag Matfors?? =)







...måste nog försöka klämma in en tvätt tid oxå....och allt annat fix och pyssel som ska göras denna vecka..bla. riva allt kakel i köket!








/malin..







Av malin - 3 november 2008 10:04








.

.

.

.






En trött måndag idag.. Men det ska gå bra, lämnade nyss av Milton hos bror C, ska få leka där idag, tack C! Men nu jobbarjag bara 2 dagar sen är jag ledig 2 dagar, hur skönt som helst! Och nu i november är jag faktiskt ledig 2 dagar i veckan som en vanlig arbetande! Hela månaden!!!!! Va, det var länge sen, men det ska bli så sköönt! Men man ska väl inte hoppas för mycket, det kan ju alltid ändras, det har jag märkt.. Men lite ska hoppas iaf...hehe











Vi lagade mat ändå igår, blev inget hämtmat, duktigt! Kunde lika gärna ha blivit det, men sen bestämde jag att det får bli matlagning istället. Vi har ju nyss varit och storhandlat så vi har jättemycket mat hemma att äta, och det var inte så jobbigt som jag trodde det skulle bli.. =) Så nu har jag matlåda idag, kött och ris. Ska bli gott.










Men jag var lite trött när jag skulle laga, så jag satt och lagade mat..hehe Milton ville va med oxå.. =)











/malin..






Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards