Malin Nordström

Alla inlägg den 14 november 2008

Av malin - 14 november 2008 23:29






.

.

.

.





Godkväll alla!











Lotta åkte hem för ett tag sen..ja, det blev så att vi såg Idol här istället för dem hade sålt tvn..hehe Men jätte god mat blev där iaf. kyckling och klyftpotatis, bea, sallad och colaaa =) Svingott, bilder kommer imorn. =)








Ja, så då hamnade vi här istället, men det gick ju bra, förutom att Lotta hade lite ont i ryggen, försökte massera bort lite men jag tror inte det gick så bra, hittade en liten knöl som gjorde ont iaf. haha =) Sen tittade vi på lite roliga klipp som Björn W hade lagt ut på Youtube.

Det blev iaf fel som åkte ut iaf. tyckte faktiskt att Johan hade kunnat åkt, han kommer i vilket fall som helst inte vinna, inse det små fina tjejer!!! Jaja, nån gång åker han väl iaf..














Snart kommer R hem med en vinst + ett mål, inte helt fel. Själv blir det sängen nu, jag är trött!!!!! Imorn är det mycke som ska hinnas med, så då vill jag vara pigg. Imorn hörs vi, godnatt!







/malin..







Av malin - 14 november 2008 14:19















.

.

.

.















Igår kom C, S och Emmy förbi på jobbet, och Emmy busade omkring och lekte. Sprang bakom kassan och gömde sig..hehe Sötnos!



































Man hann inte ta nåt kort på henne, för hon vill aldrig stå still! hehe Så dem blev lite suddig eller så blev bara baken med..hehe






/malin...










Av malin - 14 november 2008 10:19













.

.

.

.










Det är inte ofta vi fastnar på bild tillsammans..hehe =) Men på Saras blogg gör vi det..
















..kostig ställning?? jaaa...........














/malin..









Av malin - 14 november 2008 10:08










.

.

.

.














Äntligen fredag! =) Som jag har längtat, för snart blir jag ledig i 2 dagar!! Hur skönt som helst! Och ikväll ska jag till Lotta och titta på Idol och äta middag, hur trevligt är inte det! =) Kommer bli mysigt! Men först jobbar jag 10-18 och sen blir det hem och hämta Milton.












Han blev iaf, hur glad som helst när han kom hem, jag satt i sängen och han börja skälla på en gång han kom in och sen blev det raka vägen upp till mig..hehe =) Han blir så glad när han ser en, speciellt när han har varit borta nån dag. Vilken sötpropp! =) Roligt och se hur dem reagerar!











Och det löste sig idag ändå, R jobbar bara halvdag, så då var det löst, sweet! Annars hade Milton fått haft det tråkigt.

Och fy vad halt det är idag! Både jag och Milton höll på halka..hehe jättejobbigt att gå ut och gå när det är så här halt! Men han bara fortsätter att nosa omkring överallt. Och skvätta lite här och där.












Nu ska jag ta tag i posten/malin..








Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards