Malin Nordström

Alla inlägg den 21 november 2008

Av malin - 21 november 2008 23:16







.

.

.

.







Dem vann med 11-4, inte dåligt! =) Blev bara jag och bror, men vi hade med oss varm choklad och kakor, gott! Värmde lillkroppen! =) Det är ett måste hädanefter!! Och 2 filtar.












Nu ska den dära jäkla annonsen läggas ut sen en dusch och sedan den skööönaaa sängen. Jobb imorn.. Måste titta på en grej på Tradera oxå...hehe =) spännande..










Godnatt!/malin..







Av malin - 21 november 2008 14:15












.

.

.

.










*  köpa kakel, fog, fix


* titta hur hög nya bänkskivan är...hm..?


* titta på hockey m. bror M och Emelie och varm O´boy..=)


* träffa mamma & pappa


* packa Miltons grejor för övernattning hos mamma&pappa


* skriva annonsen....:/


* missa Idol..=(







/malin..






Av malin - 21 november 2008 14:10






.

.

.

.











Undra vad denna lilla rävunge ska hitta på ikväll medans man är på hockey...hmmm.....................













/malin..











Av malin - 21 november 2008 10:28








.

.

.

.







Nu är det åter igen julfint utanför oss......=)





















Det snöade ute när jag tog bilderna..sen slutade blixten att fungera..typiskt, snart slänger jag mobilen!!! Blir så trött att den aldrig ska fungera!




/malin..








Av malin - 21 november 2008 10:07











.

.

.

.









Människor med hundar måste vara dem trevligaste! Eller? Har märkt det nu när man möter nån när man är ute och går. Det självklara är att börja prata med en främmade männinska bara sådär. Och alla jag träffat på är trevliga.





Träffade en tjej igår med en hund när jag var ute på kvällsprommisen, och hon tyckte att Milton var så fin, och började prata jättemycket. Frågade om jag hade varit på småhundsträffarna på söndagar kl. 13 bortanför Helix. Och nej det har jag ju inte varit, men ska absolut göra! Så hon sa att vi var välkommen och att hundarna hade det jätteroligt när fick träffas och springa runt och leka.








Så nästa söndag blir det nog så att vi går dit.. =) och träffar en massa trevliga människor...=)









/malin..





Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards