Malin Nordström

Alla inlägg den 1 november 2008

Av malin - 1 november 2008 10:06










.

.

.

.





Idag blir det jobb 10-16 och det hyffsat lugnt...jag är ju ledig imorn så det kanske är därför. Ledig på söndagar måste vara det bästa som finns..hehe Även lördagar, tänk den dag då jag alltid är ledig på helger ja det kommer kännas annorlunda!! Har inte varit det sen jag gick i skolan! Vilken lyx! =)








Sen när jag slutar kommer Janina ut hit (ska komma ihåg att stanna kvar, så jag inte åker hem och glömmer henne..hehe) Hon ville kika på nån vinterjacka och skor. Och det kan behövas, det börjar bli riktigt kallt nu! Sen åker vi och hämtar SATC filmen hos bror C. Ska bli roligt att äntligen få se den! =) Vart vi ser den vet jag inte, men det kan bli hos Janina, R skulle va med nån kompis hemma hos oss... Så vi får snällt flytta på oss..=)










Nu ska försöka få igång radion, SR på nätet ville inte funka, måste testa en gång till, vill ha lite musik! =)






/malin..







Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards