Malin Nordström

Alla inlägg den 20 november 2008

Av malin - 20 november 2008 19:14





.

.

.

.






Nu sitter jag och M här på soffan och gör inget. Har nyss käkat våffler, och r är nu på träning. Är såå trött och det känns som om jag kommer få huvudvärk.. Tur att Fringe är ikväll så jag har nåt att se framemot!








Nu är jag inte ledig förens nästa fredag..det känns lite tungt. Men det ska väl gå bra, är van att jobba mycke mer så det ska gå. Har bara blivit så trött nu för tiden, störigt, jag brukar inte vara trött. Det är tråkigt!! =( Så man kanske ta en liten nap...=)






Nu blev jag sugen på nå got...typiskt..









/malin..





Av malin - 20 november 2008 16:51










.

.

.

.













Me, mamma och Milton var ute och gick på långpromiss ute i skogen igår, mycket skönt och Mille kunde få springa lös. Han gillar att få springa och sträcka ut sig..hehe =)


















Måste göras om oftare!!



/malin..



Av malin - 20 november 2008 16:48











.

.

.

.









Erics 1-års kalas, mycket trevligt med en massa gott. =)








 









mmmmmmmmmmm.... =)






/malin..









Av malin - 20 november 2008 11:39




.

.

.

.




Jag har ju blivit utmanad av Emelie http://www.emeliedanielsson.blogspot.com/






Blev lite krångligt då vi har alla våra mappar på olika ställen..hm...men det blev denna bild på Milton när han var bebis.. =)

















Vill ha en till liten bebis..hehe =)









/malin...







Av malin - 20 november 2008 11:12









.

.

.

.











Hann tyvärr inte skriva nå mer igår, fullt upp hela dagen!! Ja, faktiskt. Och vad gjorde jag då?? Ja, jag och mamma var ju som sagt och solade på Plajjan!! Hehe nä men det var riktigt bra, dem har ett stå solarium, och det är bara sådana jag använder nu. Mycket bra uppfinning tycker jag! Så dit kommer jag gå igen, nästa gång jag är i Matfors kanske.












Sedan åkte vi hem och fållade upp alla mina jeans som är för långa. Sedan lagade vi middag och pappsen och R kom precis när det var klart. Sedan åkte vi hem och började riva fixet som satt efter kakelrivningen så nu är det borta. Sen blev det en välbehövlig dusch och raka vägen till sängen. Och nu är jag trött...måste vilaaaaa liteeeeeee =)







Vi har lite stressigt här med köket, det ska ju kaklas på lördag och vi är absolut inte klar. Och R har träning idag och match imorn, och jag kan inte göra allt själv så sen idag ska jag hämta bror C så ska han hjälpa oss. Så idag ska det tapetseras, ta bort en bänkskiva, få in en kael i väggen..ja och mycket mer..








Nu ska jag lägga in lite bilder../malin..

''




Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards