Malin Nordström

Alla inlägg den 18 november 2008

Av malin - 18 november 2008 21:23






.

.

.

.











Ännu en julklapp klar, denna gång blev jag klar med min farmors klapp. Känns skönt att jag har blivit klar med lite.. =) God Jul!  ;)

































/malin..





Av malin - 18 november 2008 20:34











.

.

.

.












Nu har jag ätit och sitter nu framför tvn och glor..ibland på Äntligen hemma och ibland på UglyBetty. Väntar på att DH ska börja kl. 21 och efter det Christine. Tisdagar är verkligen en tvkväll!!











..................................................
.............................................

..................................................
.............................................




Måste bara säga Grattis till Annie och Andreas som har blivit föräldrar till en liten flicka, Stina! Roligt för dem! =)


 ..................................................
............................................

..................................................
.............................................









Sen ikväll kommer grabbarna mina hem. Känns som jag inte varit ute och gått på hur länge som helst! Lite skönt måste jag säga..hehe =) Men nu saknar jag lillgrisen! =) Nu ska jag ringa hem och störa.














/malin..









Av malin - 18 november 2008 14:36









.

.

.

.










Gröten var inte så god..tyvärr. Så jag hoppas på god middag istället, vi får se vad det bjuds på. =) Annars så skulle det vara bra om vi hann få bort allt fix från väggarna i köket idag/ikväll. Skulle vara skönt och ha det borta, slippa tänka på det. Sen är det lite spackling och tapetsering kvar innan det kan kaklas!




Längtar tills på söndag då allt är klart ( utom målningen och en bänk...och nya bänkskivor såklart!) (var ganska mycke kvar...men kaklet är på plats iaf..) Ja, det händer nåt iaf.! =)









/malin..







Av malin - 18 november 2008 11:40











.

.

.

.










Bror C och Emmy!







Måste ta och ses nåt snart!





Kram/malin..







Av malin - 18 november 2008 10:22












.

.

.

.











Jag kan inte sova längre på morgonen! Idag vaknade jag mellan 7 och 8 och kunde inte sova. Gick upp och vandrade omkring lägan, då blev det lite bättre och jag kunde somna om en halvtimme till. Skönt, men jag blev tröttare i stället, första ggn jag klev upp var jag jättepigg, men sen när man går och lägger sig igen blir man trött igen...

Men det har blivit så jag inte kan sova för att jag kan inte ligga skönt på nåt sätt, hur jag än vrider och vänder på mig! Det går inte! Väldigt tröttsamt vill jag lova! Hoppas att det går över snart!












Idag ser jag inte framemot lunchen...jag ska äta tomtegröt (vilket jag tycker om!) men jag har ingen mjölk!!!!! Så det kommer nog bli lite torrt på ett konstigt vis..men det ska väl gå... =) hehe får skylla  mig själv då jag inte åkte tidigare så jag hann köpa med mig lite mjölk.. Så nu måste jag tänka på nåt annat, kan ju alltid äta en massa pepparkakor.. =)












/malin..








Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards