Malin Nordström

Alla inlägg den 5 november 2008

Av malin - 5 november 2008 16:58




.

.

.

.








HERREN PÅ TÄPPAN





















































































/malin..







Av malin - 5 november 2008 13:24






.

.

.

.
























Tog bilder på Milton igår på morgonen, och han ville verkligen inte kliva upp, han burrade bara ner sig ännu mer i kudden..hihi han är för söt!

































/malin..









Av malin - 5 november 2008 13:12






.

.

.

.






Godmorgon....=)





Milton har blivit morgontrött igen, vilket jag tycker är skönt..=) Det var jobbigt  där ett tag då han ville ut hela tiden!! Men nu är allt som vanligt.. =) Men nu ska jag ut med han snart igen, innan jag ska åka och hämta Emmy på dagis...vet ju inte riktigt vart det ligger, men det ska väl gå bra...hehe Hoppas bara hon känner igen mig och att hon blir glad.. hehe =) Annars blir det jobbigt.. Men det går nog bra.







Nä, nu måste jag göra mig iordning och gå ut med milton...










later/malin..






Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards