Malin Nordström

Alla inlägg den 11 november 2008

Av malin - 11 november 2008 23:01











.

.

.

.











GODNATT!!

Imorn blir det jobb 10-18..och barnvakt efter det, god mat kanske och en bra film. hörs.










/malin...







Av malin - 11 november 2008 20:48



























.

.

.

.







DAGENS BILD PÅ MILTON


















/malin..







Av malin - 11 november 2008 20:34

















.

.

.

.











hej




Kunde inte uppdatera förut för datorn krånglade sig, måste verkligen lämna in den nu. Att det ska vara så jobbigt att komma för sig hela tiden.







Träffade iaf mamma förut. Vi åkte på Erikshjälpen och jag hittade faktiskt inget.. Eller jag hittade ett skärp som jag köpte för 1 kr..haha det kallar jag billigt!! =) Visar det lite senare.

Sedan åkte vi på Rusta där köpte jag bajspåsar till M och shampo och duschcremé, julpapper. Sedan blev det IcaMaxi, handla lite mat och sist men inte minst åkte vi till Djurmagasinet och köpte mat till M och mamma köpte julklapp till M ..hihi =)












Nu är R på träning och jag och M ligger i soffan och tittar på Ugly Betty, ska snart gå och hämta en vaniljmunk, mums.. =) Sedan måste jag läsa lite i VeckoRevyn för nu kom det en ny idag så jag ligger lite efter..










Nä, nu blir det MUNK..






/malin..









Av malin - 11 november 2008 10:27









.

.

.

.


























Godmorgon..







Kunde inte sova imorse...drömde att chefen skulle missa att öppna butiken..så jag var tvungen att ringa och påminna han...hehe Jag är ju ledig idag, och brukar inte vara det på tisdagar så jag blev lite nervös. haha =) Det är inte bra att öppna sent i en galleria.. men han var där och svarade telfonen så de var lugnt. =)





















Idag ska jag träffa mamma, tror vi tar en sväng på Erikshjälpen, var jättelängesen jag var där. Sen måste jag åka och köpa mat till Milton. Sen vet jag inte vad det blir..måste väl laga nån mat oxå. Men jag vet inte vad...pasta och nåt kanske...












NU: promiss med M..








gäsp/malin..








Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards