Malin Nordström

Alla inlägg den 26 november 2008

Av malin - 26 november 2008 14:00





.

.

.

.




The Skytt



Du är livlig, energisk, idérik och framåt. Allra bäst jobbar du tillsammans med andra, det gäller både privat och i yrkeslivet. Men dessa veckor handlar verkligen inte bara om att slita hund, det händer också massor av roliga saker. Och du gillar att festa, träffa folk eller resa.




------------------------------------------------------------------------------------------------

------------------------------------------------------------------------------------------------





Låter väl hyffsat bra...=)







/malin..






Av malin - 26 november 2008 10:17








.

.

.

.







Kom ni ihåg att jag köpte ett skärp för endast 1:- på Erikshjälpen för ett tag sen, har glömt att visa det, men här är det!


















Fint va, lite smånitar sådär..=) Och priset var ju inte helt fel..hehe






/malin..




Av malin - 26 november 2008 10:12









.

.

.

.












hej..



Idag var jag ännu tröttare, vet inte vad som händer! Jag brukar kunna kliva upp på en gång när klockan ringer. Men nu ligger jag och drar mig hur länge som helst! Måste verkligen bli ändring, får ju stressa så mycket...eller mer än vanligt..hehe =)








Idag kommer bror C och Sara och käkar lunch med mig, tervligt med lite besök och lunch sällskap. R köpte den goda lådan till mig igår så idag får jag äta gott! =) hihi Tack! Även att han köpte pizza till middag igår från Gonzalos, såå gott! =) Men det går typ inte laga nån mat i vårat kök nu, grejor överallt! Och sen är ju inte renoveringen klar än heller.. =/ Men jag tror R och bror C ska tapetsera idag så då blir det klart iaf. SKÖNT!








Nu ska jag röja lite här/malin..









Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards