Malin Nordström

Alla inlägg under november 2008

Av malin - 7 november 2008 18:21






.

.

.

.


 Skönt och vara hemma nu! Fick gå lite tidigare idag, hur skönt som helst! Nu ska jag bara byta om till nåt bekvämare, och mössan ska oxå på, för det är kallt i sånna där hallar! Åsså sitter man stilla så länge, och då blir man kall så fort! Så snart ska jag plocka upp alla.

Dessa personer ska med..

































Och jag oxå då...chaffisen... Hörs senare, hoppas dem vinner nu då!







/malin..








Av malin - 7 november 2008 14:22








.

.

.

.





Pratade med bror M nu och han och Emelie ville följa med ikväll på hockeyn, trevligt. Kanske R blir nervös..hehe jag har aldrig tittat på han. Men det går nog bra. Bara jag inte för med mig otur..hehe kanske aldrig mer få gå på nån match. Nä, nu ska vi inte tänka så.










Har inte ätit min lunch, måste göra det snart. Åt fikan lite sent, blåbärn blev aldrig tinad ju..så det blev lite sent. Så jag sätter mig nog och äter lunchen nu, troccaderon som bror C kom och öppnade till mig för hur länge som helst sen måste jag oxå dricka upp...är väl ingen kolsyra i den nu.. =/









nu lasange/malin..








Av malin - 7 november 2008 10:11














.

.

.

.











Vad händer idag då??









* jobba 10-18


* försöka få upp min flaskdricka...=/

   (har ingen kapsylöppnare..)


* äta lasagne till lunch


* åka och titta på R när han spelar match ikväll med Janina


* missa Idol..=(


* hitta nån som kan ha Milton ikväll medans vi är på matchen..NÅN?





Jao..det är väl det som händer idag/ikväll..intressant?? nja...








/malin..





Av malin - 7 november 2008 10:03











.

.

.

.






Känns som om det är måndag idag, men som tur är så är det fredag! Fredagar känns alltid lite lättare att jobba, vet inte varför, jag ska ju jobba hela helgen så jag blir inte ledig nåt..










Orkade inte skriva igår, såg på Fringe (som var lika bra som vanligt) och sen gick vi och la oss, men jag har inte sovit nå bra alls inatt. Har drömt en massa konstigt och sen vid 6 tiden då kan jag inte ligga på nåt skönt sett längre, blir tokig. Hur jag än vrider och vänder på mig så går det inte ligga skönt..jättejobbigt! Hoppas det försvinner snart!









Men jag handlade lite grejor igår som sagt. Handlade en julklapp till mamma, och till Emelie. Sen köpte jag 2 ittala ljusstakar själv, och sen var vi en snabbis på Ikea och köpte 2 st röda filtar till jul...=) Och en massa värmeljus. Dem används lite mer nu när det är så mörkt. Sen blev det inte nå mer.. Men det räckte och inte vann jag eller Janina nåt på lotterna fick fick, men det visste vi redan att vi inte skulle göra, 2 oturs tjejer... det går lixom inte..







Nu blir fika/malin..





Av malin - 6 november 2008 21:23











.

.

.

.












Helloo





Nu är jag hemma igen..=) Och jag har fått med mig lite hem, grejor till hemmet och lite julklappar. Vad roligt! =)

Men jag hinner inte berätta mer om det nu, för nu ska jag ut med Milton på sista promissen och jag måste skynda mig för kl. 22 börjar Fringe! Viktigt!

Så later igen my friends!









/malin..







Av malin - 6 november 2008 18:41














.

.

.

.





Nu har jag kommit hem, har haft det mysigt med mamma och Milton, berättar mer sen, för nu har jag bråttom IGEN..hehe Känns som jag alltid har det. Nu ska jag hämta upp Janina och sen ska vi åka på Fabriksbutiken, dem hade nån tjejkväll så jag tänkte kika in och se vad det är för erbjudanden...kanske hittar nån julklapp.. =) hihi










Så nu måste jag dra, men jag återkommer senare när jag kommer hem.














/malin..








Av malin - 6 november 2008 11:20









.

.

.

.






Vill inte jobba imorn, så skönt att få sovaaa!! =) Men men...bara att bita i. Men idag ska jag göra lite roligare saker så det går nog bra.

Ska träffa pappa nu, så nu måste jag sticka, blev ett kort och snabbt inlägg, men bättre än inget alls.. Vi ska iaf. väg på Bilbolaget och titta på den nya Volovon...nice....KAN kanske bli en lunch oxå....eller det är iaf vad jag hoppas på...hehe =)






Milton får stanna hemma, ...=( men det går väl bra, hoppas han går och lägger sig! Nä nu är pappa här, tjao!









/malin..








Av malin - 5 november 2008 16:58




.

.

.

.








HERREN PÅ TÄPPAN





















































































/malin..







Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards