Malin Nordström

Alla inlägg under november 2008

Av malin - 25 november 2008 21:02












.

.

.

.






Nu är det DH =) och det är braaaaa! =)  Var nyss ute på promiss med grannarna och Undra, det gillade Milton för då kan han springa efter henne och lukta. hehe =)











Nu har jag iaf, snart skrivit klart min önskelista för min födelsedag/julafton så sen får mamma den, så om ni undrar nåt så ring henne..hehe Nu blev det enkelt Sara. =) Fatta att det bara är en månad kvar till jul!! Tiden går så fort, hinner inte med alls! Då var det snart ett nytt år igen..










hjälp../malin..








Av malin - 25 november 2008 14:23







.

.

.

.








Milton hade lite bus för sig i söndags i mamma och pappas säng. Tur att pappa redan hade läst tidning, annars hade det blivit svårt..hehe =)




..det började med lite mys..












..sen hittar han en ansiktskrämtub....spännande..och snabbt efter det hittar han tidnigen och med den gick det vilt till! hehe =)



































..och detta blev det kvar..bara småflisor kvar..hehe =) Han gillar helt enkelt att riva papper i småbitar.. Undra hur det kommer gå på julafton då allt presentpapper kommer ligga på golvet..himmelriket.. =)









/malin..







Av malin - 25 november 2008 10:10












.

.

.

.






































Snygga va! =)











/malin..









Av malin - 25 november 2008 10:03











.

.

.

.












Attans såg att besinpriset gått ner till 10.14:- nu, och jag som får pengarna imorn, då har det väl gått upp igen. Suck och jag som måste tanka fullt, hade lixom varit skönt om man hade kunnat få tanka fullt när det var liiitee billigare..hehe =)









Idag är det tisdag, Hemmakväll.. Men idag blir det inge handlande...idag måste jag hem och städa, ser för jävligt ut! Till helgen ska det var rent och snyggt, det är första advent och då tänkte jag ta fram alla julsaker. Och imorn ska en gran inhandlas. Får se vad som finns kvar.. Och sen är det så mycket mer som ska hinnas med i helgen så då vill jag inte behöva städa oxå. Nä, fy vad tråkigt!







Tänk att jag är ledig 3 (!) dagar fre-sön!!! Ni förstår inte hur skönt det kommer bli! Längtar så, men jag vet att dem dagarna kommer gå såå fort, speciellt om man ska hitta på lite saker att göra. Men nu ska jag inte tänka på det. 3 dagar kvar att jobba..










Nu blev jag hungrig...hm..hårdbröd är det ända jag har så då får det bli det, och till det serveras vatten...=/








/malin..





Av malin - 24 november 2008 22:10





.

.

.

.








Va gör ni?? Jag gör inget har tittat på Csi, vilket var bra, och nu sitter jag och slötittar på Bosten Teaparty. Dem där två!! =) Snart kommer R hem från träningen och då blir det sista promissen med M.

Sen blir det en dusch och sängen. Sweet!! Imorn väntar jobb 10-18, och ingen lön..den kommer på onsdag..men det ska väl gå lika bra. =)











Nu ska jag se om jag hittar nå att äta i köket..(inte så troligt...suck ) hörs imorn..




Kram/malin..








Av malin - 24 november 2008 21:38












.

.

.

.























blev mycket Milton idag...=)







/malin..







Av malin - 24 november 2008 19:15







.

.

.

.











Det är inte Milton på förra bilden, hehe bara så ni vet. Men visst var han gullig..hehe Milton var jättemörk när han var liten.. Kan visa några bilder:

































































Va!! Inte kan man tro att den här lilla sötnosen är Milton!! =) hehe han har ändrats jättemycket i färg och form..hehe Och dem ändras upp till 2 år. Så mycket mer kan hända. =)




Nu ser lillgrisen ut såhär..





 (ok, kan väl vara med på en bild till..)





(vill inte kliva upp...)







/malin..







Av malin - 24 november 2008 15:59













.

.

.

.
















.

.

.

.







Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards