Malin Nordström

Alla inlägg under november 2008

Av malin - 24 november 2008 14:24








.

.

.

.





Slänger väl in en suddig bild på M......



..lite kallt är det faktiskt ute nu...men det är lika roligt att vara ute ändå! =)







/malin..





Av malin - 24 november 2008 10:11











.

.

.

.








VECKA 48



Måndag: Jobba 10-20, Csi!!


Tisdag: Jobba 10-18, DH, C,


Onsdag: Jobba 10-18, handla mat?


Torsdag: Jobba 10-18, tapetsera?


Fredag: LEDIG!, ta kort till körkort..=), leta bänkskivor!


Lördag: LEDIG!, middag Skatan, Lotta?, måla luckor!


Söndag: LEDIG!, skyltsöndag, småhundsträff?, pyssla?









Hälften blir väl inte ens gjort...







/malin..


Av malin - 24 november 2008 10:02












.

.

.

.










Hej igen..


Ny vecka nya tag..=/ ?  Ja, vi får säga så. Var hur trött som helst imorse iaf. men nu känns det bättre, men vilket jäkla väder! Milton blir lite sprallig när det blåser ute, så allt ska gå i 110..hehe =)







Det blev middag i Matfors igår efter jobbet iaf. lasagne och sallad, och kladdkaka efter..mm.. Tack mamma! =) Sen busade M med en tidning, han älskar tidningar. Lägger upp bilder ikväll. haha..=) Ni ska se hur det slutade.













Nu är det iaf kaklat i köket..så till helgen blir det nog till att måla luckorna och tapetsera i veckan. Sen måste vi lösa det här med diskmaskinen..vet inte om jag berättat.....den läker!!!!!!!!!! Va, nu kanske nni börjar förstå min otur!! ahhh.... Får se om vi lagar den eller köper en ny.. Vill kunna slippa diska nuuuu!! =( Ja sen är det bara bänkskivorna kvar nästan..trevligt. Vill ha det klart nu! Orkar inte ha det så stökigt som vi har det för tillfället.. suck..










/malin..






Av malin - 23 november 2008 10:02












.

.

.

.








Tyvärr vänner, idag blir det inget....... Har tappat lusten totalt!
















/malin..








Av malin - 22 november 2008 22:18









.

.

.

.










Ligger i sängen nu med datorn på magen, lite svårt att skriva.... Är trött och vi har käkat BiteLine pizza i sängen, vägrar vara nån annanstans nu. =) R åkte även och köpte godis nu..smarrigt. Hoppas han får med sig några bruna svampar. =)












Imorn blir det jobb 10-18, så ikväll blir det tidigt. Som tur är så har jag kvar lite pizza till lunch. Sweet! Nu ska vi klicka hem en grej till Milton. =)











Tjao/malin..







Av malin - 22 november 2008 16:37








.

.

.

.












haha bror M i norge i somras...fiskarhatten på!










spääänniiiiiiiiiiiiiiiiiisssssssssssssssssssss!! =P








/malin..





Av malin - 22 november 2008 16:00






.

.

.

.








Nu har ni fått väntat länge på första inlägget..=) Men bättre sent än aldrig heter det väl.. Nu ska ni få höra här..JAG la in annonsen igår!! Helt otroligt att jag orkade, kl. var nästan 12 och då brukar jag bara vilja gå å lägga mig, men nu tog jag mig själv i kragen!

Och nu till det bästa.........................Dem är redan sålda, tadaaa!! =) Men  det skulle varit konstigt om dem inte försvann fort! För jag sålde 4 st dubbfria vinter däck, (däcken använd en vinter och fälgarna oanvända) och alla för endast 1500:- va, det är väl hur bra som helst! Så det känns bra, nu kan vi storhandla mat för det. =)












Och sen kanske det blir nån gomiddag idag..hehe =) ...skulle behövt tanka bilen oxå..oj sen var alla pengar slut......=( 














/malin..








Av malin - 21 november 2008 23:16







.

.

.

.







Dem vann med 11-4, inte dåligt! =) Blev bara jag och bror, men vi hade med oss varm choklad och kakor, gott! Värmde lillkroppen! =) Det är ett måste hädanefter!! Och 2 filtar.












Nu ska den dära jäkla annonsen läggas ut sen en dusch och sedan den skööönaaa sängen. Jobb imorn.. Måste titta på en grej på Tradera oxå...hehe =) spännande..










Godnatt!/malin..







Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards