Malin Nordström

Alla inlägg under augusti 2008

Av malin - 27 augusti 2008 20:40




.

.

.

.



Hej igen!


Sitter och tittar på Project Runway nu, det är så bra! Gillar allt som har med kläder och göra. Sydde mycket förut men nu är det inget. Skulle försökt få tag på en symaskin till bra pris.. Skulle va roligt och börja sy lite igen.




Det är iaf. final ikväll på PR och jag vet inte riktigt vem jag hejjar på, alla tre är bra, och det är ingen jag riktigt stör mig på..hehe Fast det är nog ganska bra, då blir man inte irreterad om fel vinner..haha =)




Köpte en blus sist jag var med mamma..fin till jeans och klackar.



 


Blus Vila ca. 50:-




 Back tooo P. Runway...återkommer!


Bye!



Av malin - 27 augusti 2008 15:05




.

.

.

.



Den här fiinaa kjolen fick jag av min Mr R i måndags! Fin va???? =)






 

Kjol från MQ






Resår i midjan så det är skönt, kan man äta hur mycke man vill i den. =) Sen ska det va lite vidd på kjolarna nu, bara så ni vet! hehe =)



/malin..



Av malin - 27 augusti 2008 09:55




.

.

.

.



Sista dagen innan 2 dagar ledigt, sweet! Det gillar jag.. =) Fast inte så mycket egentligen nu när jag kom på en sak..





Jag ska till tandläkaren imorn.. Vill inte, gillar verkligen inte tandläkaren, gillar inte att sitta där och gapa med nåns okända fingrar i munnen.. Visst att dem har handskar på sig men då luktar ju om dem så det är inte så roligt.. Men det är bara en vanlig årskontroll, så förhoppningsvis så är det inget. Känns inte som jag har hål eller nåt, men man vet ju aldrig. Var ju aldrig på kollen förra året så mycket kan hända på 2 år..hehe Önska mig lycka till..=)




Och idag ska jag äta lunch med micko, längesedan jag åt med han, så nu är det nog hans tur att bjuda..hehe Sådeså brorsan!! =)

Undra bara vad man ska äta..tror jag faktiskt inte vill ha hamburgare..(för en gång skull..) paj eller sallad kanske..hm..




Senare idag kommer bilder på det jag fick.. =) hihi

Och idag kan jag verkligen lova det för jag har faktiskt laddat upp dem jäkla bilderna.. =) hehe




Kram/malin..



Av malin - 26 augusti 2008 17:05




.

.

.

.




Vi har en liten grej på jobbet, där ett klockmärke (Skagen) har gjort en liten tävling för oss som jobbar. Och det gick ut på att man skulle sälja 5 klockor och då fick man en egen Skagen klocka.


Och det har jag gjort nu!! Woohoo! =)








Det är en herrklocka egentligen men jag är ju lite manlig..hehe nä, men jag gillar inte när klockorna är så små... Herrklockor är mycket finare..eller vad säger ni!? Är inte den här modellen fin? Jag har ingen klocka som är lite mer stilren, så den här blir nog perfekt! Åsså gillar jag bandet, lite gammaldags, var ofta sånt band på klockor förr..


Men jag tror jag kommer välja den..


Av malin - 26 augusti 2008 09:50




.

.

.

.



Idag är en trött dag.. Det var riktigt länge sedan jag var så häär trött!! Somnade i fosterläge i soffan igår kväll efter jag hade målat skänken, såå skönt..hehe Sedan kändes det som jag kröp till sängen och där somnade jag på en gång, och imorse var det tugnt att kliva upp..puh! Men jag blev fri från morgonpromenaden idag  iaf. Milton skulle få vara hos nån.. Så R kom och hämtade han när jag klev upp..


Så då hann jag åka på posten i lugn och ro, hann även med att åka på Coop och köpa en burkcola...mmm...minisnäckor och yoghurt. Inte illa för att vara mig..hehe =) Brukar inte hinna med sånt där på morgonen jag..




Idag blir det iaf. jobb mellan 10-18 det känns skönt, det känns som kortdagar för mig nu det..konstigt.. Sedan åker jag till Christian och hälsar på, mamma skulle dit oxå så det blir trevligt. Hon kanske ska få sina pengar som vi är skyldig henne..hehe sorry.. Men Sara och Emmy träffar vi inte för dem har åkt till Ånge..men hoppas allt går bra..=)




Nä, nu ska jag äta lite yoghurt och minisnäckor..



/malin..



Av malin - 25 augusti 2008 21:53

.

.

.

.




Csi var skitbra ikväll! =) har inte börjat måla än...tråkigt! Nu är klockan tio, så då känns det ännu jobbigare..hehe Men jag måste verkligen ta ett ryck nu. Men det känns så trögt!










Ska visa en sak sen som jag har fått idag...hihi



Av malin - 25 augusti 2008 19:58



.

.

.

.


IKVÄLL :


* 21.00 Csi NY


* Äta nåt..


* Mysa med Milton


* Måla skänken...


* Ringa brorsor och mamma


* Vänta på att R kommer hem


* Sova





Ses..



Av malin - 25 augusti 2008 14:24




.

.

.

.




Titta!!


Jag har fått en fin tomat på min tomatplanta som jag fick av mamma! Visst är den fin!? =)  Har bara en så man vill lixom  inte ta bort den..hm..





...men man vill ju inte att den ska ruttna där heller.. vad att göra?? Bara att vänta på att det kommer fler tomater.. =)





 --------------------------------------------------------------

Christian: Har ni också fått nå tomater?? =)

---------------------------------------------------------------






/malin..




Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards