Malin Nordström

Alla inlägg den 14 augusti 2008

Av malin - 14 augusti 2008 10:00




.

.

.



Är så trött nu på morgonen så jag vet inte vad. Gubben har faktiskt slutat virra omkring på nätterna nu (skönt både för han och oss andra i trapphuset) så jag tycker inte jag borde vara så trött, men icke. Var ut på långpromis med Milton idag, så jag hoppas han inte är ledsen nu när jag lämnade han ensam hemma. Fast R kommer hem på lunch vid 12 så det ska nog gå bra. Sedan kan han ligga på balkongen och sola oxå, så då är han nog nöjd. =)


Men appropå BILEN ja så startade inte den lilla pärlan imorse när jag skulle åka till jobbet. Störigt, vettu tusan vad det är, men jag tror jag åker på att köpa ett nytt batteri, och dem är så dyr..hoppas jag klara mig under 1000-lappen iaf.. Så idag fick pappa skjutsa mig till jobbet..kände att det var ganska skönt å få skjuts. Bara att kliva av, snabbt och enkelt. =) Men nu måste jag bara fixa skjuts hem ikväll kl. 20 oxå...





Ja, och nu så krånglar min mobil igen.. Jag ska helt enkelt inte ha någon. Nu funkar inte alarmet, och det är bland det viktigaste för mig, eftersom jag ställer alltid alarmet på mobilen när jag ska kliva upp. Så det är inte så bra när inte det ringer, för då sover jag bara vidare. Och jag öppnar oftast på jobbet så det funkar inte! Måste väl gå tillbaka igen...





Så, tyvärr har jag inte så mycket bra saker att berätta, allt krånglar sig lite för mig..inget som är ovanligt, men jag återkommer när jag har nåt roligare att berätta. =)



En bild på min lilla Miltoni som är hemma nu, skanar dig.. hehe =)






Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards