Malin Nordström

Alla inlägg den 27 augusti 2008

Av malin - 27 augusti 2008 22:56



.

.

.

.







Christian vann!! =) Den lilla killen.. Men det blev ju bra, fast jag gillade tjejen oxåå..men alla dem är snart glömde..hehe Verkar som det skulle bli en ny säsong sen igen, så blir bra. =)




Kom på att jag köpt en AS-SNYGG skinnjacka,en svart liten pärla!! I love it!! Den satt som gjuten, det var nästan som om den var sydd för mig..hehe =) Har ingen bra bild på den, men ni kommer nog se mig i den ganska ofta för den kommer hänga med länge i höst!! Våga vägra kylan!!












Skinnjacka MQ Sunshine



Godnatt/malin..




Av malin - 27 augusti 2008 20:40




.

.

.

.



Hej igen!


Sitter och tittar på Project Runway nu, det är så bra! Gillar allt som har med kläder och göra. Sydde mycket förut men nu är det inget. Skulle försökt få tag på en symaskin till bra pris.. Skulle va roligt och börja sy lite igen.




Det är iaf. final ikväll på PR och jag vet inte riktigt vem jag hejjar på, alla tre är bra, och det är ingen jag riktigt stör mig på..hehe Fast det är nog ganska bra, då blir man inte irreterad om fel vinner..haha =)




Köpte en blus sist jag var med mamma..fin till jeans och klackar.



 


Blus Vila ca. 50:-




 Back tooo P. Runway...återkommer!


Bye!



Av malin - 27 augusti 2008 15:05




.

.

.

.



Den här fiinaa kjolen fick jag av min Mr R i måndags! Fin va???? =)






 

Kjol från MQ






Resår i midjan så det är skönt, kan man äta hur mycke man vill i den. =) Sen ska det va lite vidd på kjolarna nu, bara så ni vet! hehe =)



/malin..



Av malin - 27 augusti 2008 09:55




.

.

.

.



Sista dagen innan 2 dagar ledigt, sweet! Det gillar jag.. =) Fast inte så mycket egentligen nu när jag kom på en sak..





Jag ska till tandläkaren imorn.. Vill inte, gillar verkligen inte tandläkaren, gillar inte att sitta där och gapa med nåns okända fingrar i munnen.. Visst att dem har handskar på sig men då luktar ju om dem så det är inte så roligt.. Men det är bara en vanlig årskontroll, så förhoppningsvis så är det inget. Känns inte som jag har hål eller nåt, men man vet ju aldrig. Var ju aldrig på kollen förra året så mycket kan hända på 2 år..hehe Önska mig lycka till..=)




Och idag ska jag äta lunch med micko, längesedan jag åt med han, så nu är det nog hans tur att bjuda..hehe Sådeså brorsan!! =)

Undra bara vad man ska äta..tror jag faktiskt inte vill ha hamburgare..(för en gång skull..) paj eller sallad kanske..hm..




Senare idag kommer bilder på det jag fick.. =) hihi

Och idag kan jag verkligen lova det för jag har faktiskt laddat upp dem jäkla bilderna.. =) hehe




Kram/malin..



Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards