Malin Nordström

Alla inlägg den 17 augusti 2008

Av malin - 17 augusti 2008 14:57



.

.

.




GRATTIS  PÅ FÖDELSEDAGEN SARA!!!

=)














.

.

.




Av malin - 17 augusti 2008 10:00



.

.

.


Söndag!



En vecka har redan gått sedan man hade semester! Veckorna går så jäkla fort nu! Önska jag kunde ha semester ett litet tag till, men förhoppningsvis så blir det en solsemester i vinter. Vore inte helt fel!




Och idag då jag jobbar 10-18 så skiner solen som aldrig förr.. Man vet ju inte, idag kan vara den sista fina soldagen för i sommar..och jag hinner inte få va med.. =( Visst tror jag att det kommer komma nån till dag som är fin, men det hade varit skönt och fått varit ledig som alla andra.. Men imorse när jag var ute och gick med Milton så gick jag förbi ett höstträd, ja visst! Löven hade börja falla mot backen och dem var alldeles röda och orange... Så det är väl bara att inse, att sommaren är slut och hösten har precis börjat..sorligt!




Nu, idag, sen, hela dagen..ja, jag ska klura ihop ett schema.

Hoppas allt stämmer perfekt så jag slipper klura och fundera så mycket..






trevlig sommardag/malin..



Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards