Malin Nordström

Alla inlägg den 21 augusti 2008

Av malin - 21 augusti 2008 19:48





.

.

.












Ny dvd med Björn kommer ut innan jul! Spännande! Gamla saker, nya och sånt vi inte ha fått sett förut. Han är för go.







/malin..




Av malin - 21 augusti 2008 18:44





.

.

.










Av malin - 21 augusti 2008 17:55





.

.

.




Ja, nu blir de en Billys...roligt... Värsta fettbomben! Det är inte ens pizza med fett, utan det är fett med pizza nice...








Frågan är om jag orkar laga nå mat ikväll när jag kommer hem vid..halv nio...?? Nja..tveksamt! Så fett med pizza måste jag äta!


Tjao.../malin..




Av malin - 21 augusti 2008 10:06




.

.

.



...att jobba den här veckan! Ska bli skönt och få va ledig i 3 dagar nu, när jag jobbat heldagar varje dag i nästan en vecka..


Men jag börjar fundera på vart mitt minne håller på ta vägen.. Idag innan jag skulle börja så skulle jag förbi på jobbet inne i stan för att lämna och hämta lite saker. SÅ jag gick lite kortare med milton idag så jag skulle hinna. Kommer hem med milton, sätter mig i bilen och funderar på vilken väg jag ska ta till jobbet i stan.. Men sen helt plötsligt svänger jag av i Birsta!!! Ahh..på den biten har jag totalt glömt borta att stanna i stan, så det blev gasen i botten in till stan igen (kl. var ca. 9.40) Skynda mig in, lämna påse/hämta påse. Sedan kl. 9.50 svänger jag åter igen av avfarten till Birsta, jag hann...puh! Men det kanske gick liiitee för fort på vägen, sorry!



Och nu är jag hungrig, det har jag har äta nu på jobbet är vindruvor, och vidruvor det blir! Sedan blir det Findus "kökets utvalda" kyckling och ris m. yoghurtbröd. Bästa lådan som någonsin existerat!!! =) Och senare idag blir det en Billys..haha  Där har ni min matlista föra idag. Blir väl nåt senare när jag kommer hem ikväll oxå, men vad? vet ej...




..................................................
.....................................

----------------------------------------------------------------------------------------


Måste säga Tack! till mamma som olja trallen igår. Du är för snäll! Så imorn kommer jag mamma och hämtar den! kram


----------------------------------------------------------------------------------------

..................................................
......................................




Nu vindruvor../malin..




Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards