Malin Nordström

Alla inlägg den 3 augusti 2008

Av malin - 3 augusti 2008 20:04



.

.

.



Då var Malin tillbaka med en ond mage... mår inte så bra, mår illa hela tiden nu, speciellt nær det blir varmt. Men det går nog øver snart, hoppas till bilresan imorn iaf. Før imorn åker vi hem till Sverige, så efter kanske 4-tiden kan ni åter igen ringa mig, trevligt. =) Annars ær allt bara bra hær, lite dåligt væder idag. Grabbarna och Emelie ær ute och fiskar och kommer snart i land. Dem skulle ut och fiska lite fisk till middag. Mamma ska gøra fiskpaket (jag får køtt..) men nu ær klockan 8 och det ænda dem har fått ær sill...bra.. Så nu måste vi sitta på bryggan och fiska, annars får vi inge mat..eller jag får ett paket iaf.. =) Mamma och jag har stått før efterrætten, vi har bakat hela dagen.


Så vi hørs igen imorn..


..................................................
.............................

Fæstingarna har inte visat sig nå mer på oss..skønt..puh..

Men man ska væl inte sæga nåt førens man ær hemma..ni vet ju min tur..

..................................................
...............................





Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards