Malin Nordström

Alla inlägg den 19 augusti 2008

Av malin - 19 augusti 2008 13:43




.

.

 .


 RIP

2008-06-17


***Isa***




Isas sista dag i livet












































































































.

.

.



Av malin - 19 augusti 2008 10:05




.

.

.


Ska det bli regn hela veckan?? Hoppas inte det, iaf. inte till helgen då jag är ledig!! Längtar =) Håller på fixa trallen nu oxå, den har blivit oljad en gång nu, och skulle behövas oljas en gång till. Vill verkligen ha klart till helgen, eller rättare sagt så SKA det vara klart till helgen då jag är ledig, för jag vill inte måste hålla på med sånt på mina dyrbara lediga dagar.. =) Har allt annat klart till balkongen, bord, stolar, nya mattor, nya sittkuddar, nya ljuslyktor, nya filtar, ja allt finns. =)Tänkte sitta där en gång i år iaf..hehe Får väl plocka bort det efter en vecka eller så..



Idag slutar jag 18, och det ska bli skönt. Måste verkligen städa lite hemma, det ser ut som jag vet inte vad... Grejor överallt (tex. diskmaskin står i hallen, utemöblerna står i köket..mm.), fattar inte hur det kan bli stökigt så jäkla fort!? Åsså är jag så lat oxå..ibland orkar jag inte tänka på hur det ser ut, men att dammsuga är så tråkigt, det är nog det värsta. Det går bra å dammsuga på jobbet och så, men hemma är det annat, diska går väl men dammsuga drar jag på in i det längsta.. Så därför kan ni stöta på en dammråtta om ni kommer på besök nån gång.. =)





Så ikväll, då ska det bli fint på Neptunigatan 11 d!!



/malin..




Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards