Malin Nordström

Alla inlägg den 16 augusti 2008

Av malin - 16 augusti 2008 23:46



.

.

.



Nu kommer bilder på det jag har shoppat i norge, sthlm och birsta..=)



--------------------------------------------------------------------------------------------

-------------------------------------------------------------------------------------------




Shopping i Norge!





 99:- Euro




 49:- marknad








 49:-/st marknad










 100:- ord. 699:- nicko








 150:- ord. 299:- nicko












 150:- ord. 299:- cubus












 300:- marknad











----------------------------------------------------------------------------------------

----------------------------------------------------------------------------------------


Shopping i Sthlm!














 99:- , 99:- , 199:- Vagabond







 150:- ord. 300:- Mixage , 90:- Wedins











 65:- ord. 399:- MQ


















 65:- Åhlens










 199:- Carlings










 199:- , 149:- Cubus











 125:- ord. 499:- MQ ( köpt på herravd.)








 199:-/st Cubus






Köpte lite mer småsaker, men inte så viktigt..


---------------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------------









Shopping i Birsta!






 75:- ord. 300:- Monki









 50:- ord. 200:- Monki



Ja, det var väl det jag hade å visa för er ikväll. Men jag hann med Selånger förut, hittade ett par örhängen och ett brosch. Sedan fick Milton ett nytt koppel och halsband.  Alltid lika roligt att shoppa/fynda.. =)


Nu blir det natt!


/malin..




Av malin - 16 augusti 2008 09:53



.

.

.



Åter tillbaka efter dataförlust!

Ja, för orsaken har jag. Datorn vi hade finns inte längre kvar, den ville inte leva hos oss längre.. Nä, men R har bytt jobb och han hade datorn genom jobbet så nu när han bytte arbete så blev vi även av med den lilla viktiga grejen.. Men lite snabbt efter jobbet igår åkte vi till matfors och snodde Mickes..=) Så, nu har vi åter igen en laptop, sweet!


Så Sara: det har ju varit lite svårt att uppdatera, men nu kan jag det igen..=) 



Annars rullar väl allt på.. Det är Selångers marknad nu i helgen, och skulle verkligen velat gått en sväng och kika runt bland stånden, man vet ju aldrig, man kan ju hitta ett fynd.. Iaf. kan man få i sig lite god mat..=) Men nu är det så att igår kunde jag inte gå för jag: JOBBAR och idag så JOBBAR jag 10-18 och imorn kan jag inte gå för jag JOBBAR till 10-18 och marknaden stänger 17!! Så min ENDA möjlighet är att gå ikväll efter jobbet. Så vi får se om jag orkar..



---------------------------------------------------------------------------------------

..................................................
.....................................


Milton är orolig som en hönsmamma!!! Är så jobbigt, men det är synd om stackarn som inte har nå ro i lillkroppen. Tror han kan vara könsmogen..hm..


..................................................
........................................

------------------------------------------------------------------------------------------




Hm..just ja..det var det här med bilderna.. Ska verkligen försöka till TUSEN att ladda upp dem ikväll... =D



Ses../malin..




Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards