Malin Nordström

Alla inlägg den 11 augusti 2008

Av malin - 11 augusti 2008 10:05



.

.

.


Ja, då var man tillbaka på jobbet, verkligheten..

Som sagt hade det varit skönt och va ledig nån vecka till..och inte nog med det så har jag inte hittat nån som kan jobba med mig på lördag heller.. Så det ser ut som jag får hoppa in och börja tidigare och själv..



Är lite trött idag för jag har glömt att berätta att vår granne mitt emot ( äldre man) är ute och virrar på nätterna. Har har tydligen förlorat sin fru för 3 v sedan och nu är han tokyr! Märkte det första ggn förra tisdagen innan vi skulle åka till sthlm så var han utanför vår dörr och knacka å höll på. Sen tänkte vi inte mer på det, men i lördags när vi satt nere hos grannen så berättade dem typ samma sak, då har han varit å ryckt i handtaget och skrikit utanför dem sent på natten. Och vi satt ute på altan då, så skulle jag in på toan, och när jag går där ifrån så hör jag nån öppnar ytterdörren så jag går dit och ser att han går..då är han uppe och virrar igen..kl. var nästan ett på natten. Så då får R och Sussie sitta och vakta han tills hemtjänsten kommer och han skulle få starkare medicin på natten.

Men inatt vid ett-två snåret så ringer det på dörren och milton börjar skälla, då är han upp igen gubben. Sen var han och knacka 2 ggn till efter det..

Så har vi det, har pratat med hemtjänsten tredje ggn idag och jag hoppas det blir bättre! Han går och väcker alla som bor där varje natt, inte så bra för han då han nån gång säkert kommer göra illa sig..


Ja, sedan har det inte hänt så mycket mer..=) Ska knäppa lite bilder på det jag har köpt så ni får se vilka fynd jag har gjort..=) Så roligt!


Nä, nu har jag mycket att stå i..roligt..mjoo..


kram..malin



Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards