Malin Nordström

Alla inlägg den 22 augusti 2008

Av malin - 22 augusti 2008 23:04





.

.



japp, nu dricker jag cola och jag älskaaar det! =) jovisst, älskar det. Och ni som känner mig vet nog om det.. Skyller på storebror att jag blivit beroende..hehe =) Men jag kan inte förstå att det är såå gott..hm.. Vet att det är skit för tänderna, men jag dricker de ändå! Jag dricker inte överdrivet mycket.. Sedan gillar jag oxå tv-reklamen om cola vid jul, då den fina lysande lastbilen kommer med coca-cola!



















































Coca-cola å¨burk och glasflaska är godast!! Eller hur christian?? =)











godnatt/malin..

Av malin - 22 augusti 2008 12:45









.


.


.



Freeee from work!




jepp! det är jag och hittills så har jag hunnit med:


* vaknat


* klvit upp


* gått på promenad med milton


* gått och lagt mig igen


* klivit upp igen


* åkt och solat 8 min 20 sek


* tittat på tv


* pratat med mamma


* träffat R en snabbis


* pratat med sara



Ja, nu sitter jag här. mmm, mycket jag har hunnit med på min lediga dag. Och mer ska det bli ;) Nu efter detta skrivande blir det duschen, sedan åker jag och milton till min mamma i matfors och hälsar på. Ska även hämta trallen som är klar för att placeras ut på balkongen. Sedan efter får vi se vad som händer, handla mat kanske..







Sara: du måste klippa dig nåt iaf. inte bara toppa/tunna ur.. =)



-------------------------------------------------------------------------------------


-------------------------------------------------------------------------------------


Förresten!? Var det ingen som hade en lampskärm?!!?? Ingen farmor eller mormor som har en??? kom igen nu! Jag betalar juhh!!!


-----------------------------------------------------------------------------------------


-----------------------------------------------------------------------------------------







adios/malin....




Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards