Malin Nordström

Alla inlägg den 25 augusti 2008

Av malin - 25 augusti 2008 21:53

.

.

.

.




Csi var skitbra ikväll! =) har inte börjat måla än...tråkigt! Nu är klockan tio, så då känns det ännu jobbigare..hehe Men jag måste verkligen ta ett ryck nu. Men det känns så trögt!










Ska visa en sak sen som jag har fått idag...hihi



Av malin - 25 augusti 2008 19:58



.

.

.

.


IKVÄLL :


* 21.00 Csi NY


* Äta nåt..


* Mysa med Milton


* Måla skänken...


* Ringa brorsor och mamma


* Vänta på att R kommer hem


* Sova





Ses..



Av malin - 25 augusti 2008 14:24




.

.

.

.




Titta!!


Jag har fått en fin tomat på min tomatplanta som jag fick av mamma! Visst är den fin!? =)  Har bara en så man vill lixom  inte ta bort den..hm..





...men man vill ju inte att den ska ruttna där heller.. vad att göra?? Bara att vänta på att det kommer fler tomater.. =)





 --------------------------------------------------------------

Christian: Har ni också fått nå tomater?? =)

---------------------------------------------------------------






/malin..




Av malin - 25 augusti 2008 09:53




.

.

.

.




Nu slutar jag skriva centrerat! Tänkte bara berätta det...hehe =) Är måndag igen iaf. förstår inte att det kan vara måndag hela tiden! Ledig helg går alldeles för fort!



Vi kom i säng iaf. vid halv två igår natt!!! Nu tycker ni väl att såå lång tid kan det väl inte ta och måla endast en skänk, MEN vi tittade lite på tv samtidigt (Fantastic 4 gick ju på tvn) så det blev lite urdraget det där med målningen då..hehe Men det blir jättebra! Kommer bli kanon inne i sovrummet. Kändes lite tomt nu när man hade tagit bort den..så den måste fort tillbaka + att tvn står på den så nu har vi ingen tv i sovrummet och det går inte!! Finns inge skönare än att ligga i sängen och slötitta på tv.. =)






Idag har jag köpt 3st av dem goda lådorna som jag alltid äter, så nu längtar jag tills lunch..hehe Men jag hann inte köpa nåt till senare på kvällen, jag jobbar ju alltid till kl. 20 på måndagar så då behöver man ha i sig nåt vid fem-sex-tiden. Men det löser väl sig..




----------------------------------------------------------------------------------------------


Vad tyckte ni om balkongen då?? Lite svårt och se bara sådär, bättre att se i verkligheten, så ni får helt enkelt komma och hälsa på..hehe


-----------------------------------------------------------------------------------------------



Kram/malin...



Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards