Malin Nordström

Alla inlägg den 13 augusti 2008

Av malin - 13 augusti 2008 21:15



.

.

.


Tyvärr, så orkar jag inte ladda upp bilderna idag..jag vet, jag är lat. Men så är det, har tagit all bilder iaf. en början. =) Men jag tänkte iaf. skriva ett sista inlägg så du, Sara har nåt att läsa ikväll. =)


Men det blir kort, har inte hänt så mycket.. Gick iaf. ner till stan med milton, sedan blev det även sväng till jobbet i birsta oxå (på min lediga) var tvungen att posta en massa brev.. Sedan bar det av till bror och sara, å där blev vi kvar en stund, hann tom. en dietpizza..haha "försöker" vara nyttig.. =) Nu blir det nog en film tror jag, lite matlagning oxå, för jag måste ha matlåda imorn. jobbar 10-20 ensam imorn.


Nä, jag ska väl ta och välja ut en film..


godnatt/malin...




Av malin - 13 augusti 2008 14:51



.

.

.


Nu har jag tagit en maassaa bilder.. Tror inte jag fick med allt jag shoppat men det mesta. =) Så förhoppningsvis orkar jag ladda upp dem ikväll.


Men nu då?? Är ju ledig, de är väl då man ska försöka hitta på saker att göra. Roliga saker.. Men man kan ju inte alltid ha roligt. Snart är kl. 15.. får väl ta å göra mig ordning, måste försöka ta mig ur denna lägenhet, vädret börjar bli lite bättre, solen börjar titta fram lite. kanske ska ta en prommis ner på stan med milton..hm ja så får det bli.



Av malin - 13 augusti 2008 12:23


.

.

.



Äntligen en hel natt som vi kunde sova oss igenom. =) Men ändå är jag lika trött.. Men sedan fick jag en chock när jag såg att det regnade! Det skulle va fint idag, jag hade tänkt slipa trallen ute på balkongen, men det går inte så bra nu den är genom blöt.. Vad att göra nu då??




Igår hade jag det trevligt iaf. med Lotta. Sprang en sväng på Birsta först, hon köpte present till Emmy, sedan gick vi på Monki och jag köpte present till mig själv.. ;) en klänning och en jeans kjol av snälla söta Sandra hihi =)125:- för båda BRA PRIS =)

 Sedan åkte vi till brorsan och sara och firade emmy ännu en gång.=) Hon fick en grå långärmad och ett par "fodrade" tihgts, jättefina! Eric var jätteglad hela tiden, lite trött bara. Och Emmy var väl inte på sitt bästa humör, lite grinig kanske..hehe Men hon hade ju tagit en spruta tidigare på dagen så vi skyller väl på det..


Sedan tackade vi för oss och jag, R och micke åkte till matfors för att hämta bilen min, så nu är den tillbaka, jag är hel igen.. =)




Nä, vet ni jag tror faktiskt att jag ska knäppa lite på allt jag köpt vad säger ni om det?? Vet att ni tycker det låter bra..

Återkommer senare KANSKE med bilder..det är de här med att lägga upp bilderna..som jag tycker är lite trögt och tråkigt..



have a nice day/malin..
















Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards