Malin Nordström

Alla inlägg den 23 augusti 2008

Av malin - 23 augusti 2008 11:53

.

.

.



Lördag idag och nu sitter jag och väntar på att mamma ska komma och hämta mig, för vi ska åka på EH både i bosvedjan och i Timå. Varken jag eller mamma har varit i Timrå på EH så det ska bli roligt och se vad dem har där.









Sedan får vi se vad det blir med, måste på jobbet och lämna nå påsar och skriva tidrapporten iaf. Så om vi väl är i Birsta så blir det väl lite tittande där oxå. =)







Balkongen är iaf. klar nu, och det blev jättebra!!!!! =) Jag och R la ut trallen igår sedan pyntade vi lite oxå med allt som jag köpte typ innan sommaren..hehe Så imorse satt vi där och fikade frukost och läste Chic. Ganska bra tidning, skönt att det inte så mycket att läsa, bra omväxling från VR tex. Bilder kommer sen idag.



Nu ska jag fortsätta läsa tidning!





/malin...





Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards