Malin Nordström

Alla inlägg den 20 augusti 2008

Av malin - 20 augusti 2008 16:55



.

.

.



Jag har hittat en katt jag vill ha! =)


Och jag vet att han fyra öron, men är det inte lite sött..hehe =)

 En liten superkatt! Men hur ska jag göra för att få tag på en sån här!? Finns nog inte många av dem..hmm.. Kidnappa han kan jag ju inte göra, för har nämligen ett chip i sig..attans.. =)







Mjau!




Av malin - 20 augusti 2008 10:03




.

.

.



Tyvärr blev det inge mer knappande på tangenterna, för jag var med mamma igår. =) Älskade mamma, klarar mig inte utan dig! =)

Var inte med henne länge, bara jag får träffa henne lite då å då så går det bra.






Iaf. så var vi en snabbis i birsta, försökte hitta lite fynd.. Mamma köpte 2 likadana skor, ett par svarta och par vita. Likadana som jag köpte i sthlm, Vagabond-skitsköna är dem! Bästa skorna någonsin!! =) Sedan en klänning på Cubus.






Jag där emot köpte inget på rea! Jag som alltid handlar på rea, men jag har väl fyndat allt jag kan fynda.. Var jättelänge sedan jag köpte nåt på ord. pris...hehe Så jag köpte 2 svarta klänningar på HM, bilder kommer. Sedan köpte jag en T-shirt till R...





Sedan åkte jag hem och lagade mat ( pasta m. tonfisksås ) och sedan diskade i en timme kändes det som och efter så plockade jag in all tvätt..tråkigaste..sen plockade jag upp allt skit i hela lägenheten, var väl klar nån gång efter 11 tror jag. Så då hade jag städat i över 2 timmar + att jag hade världens huvudvärk medans jag städade! Men nu är det klart, så skönt, bara dammsugningen kvar, och moppa lite...+ kanske lite dammtorkning..hehe =)






...Hm..när ska jag olja trallen andra ggn??? Svara mig! Får väl åka ikväll efter jag slutar 20 då...hm...






trevlig onsdag damer och herrar/malin..



Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards