Malin Nordström

Alla inlägg den 30 augusti 2008

Av malin - 30 augusti 2008 12:34




.

.

.

.




Ikväll åker nog min nya fransklänning på. Har inte ivigt den så det blir bra ikväll. Vet bara inte vilka skor jag ska ha till än..hmm. Utsläppt hår blir det iaf..om jag orkar..hehe =) Och nya örh tror jag oxå som jag fyndade på Selångers marknad..de ni! =) Ska väl försöka ta en bild sedan. =)




(Hittade ingen bra bild på den så jag snodde den här, fast min är svart!)















Klänning hm




/malin...



Av malin - 30 augusti 2008 09:57




.

.

.

.


Sorry, Lotta! Det krånglade igår med skänken så det kom inte upp nå bilder igår..hehe =) Ska fixa det så fort som möjligt..haha =) Lovar.

Ja, som jag skrev så höll vi på att pyssla lite igår, skulle sätta ihop skänken men det gick inte så bra eftersom alla skruvar var typ för små (gammal möbel) så R måste åka och köpa bnya skruvar idag. Sedan var vi och köpte knoppar igår till skänken och till garderoberna. Glasknoppar, skitfint!! =)


Sedan satte vi upp dem assnygga gardinerna och filtarna och ljusen. DET BLEV JÄTTEBRA! Är verkligen jätte nöjd! =) Blev så höstmysigt på något sätt... Aja, bilder kommer så ni förstår! =)




---------------------------------------------------------------------------------------------

---------------------------------------------------------------------------------------------



Ikväll blir det en liten tjejfest, roligt! Var verkligen länge sedan för mig! Lotta ska ju som sagt åka bort i 3!! veckor!!! =) hehe ja det är ju aslänge! Och till Libanon hon far...hoppas det blir lugnt där nere i 3 veckor nu då! =)

Hoppas vädret blir bra ikväll nu då! Inge regn tack!!




Ses../malin..



Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards