Malin Nordström

Alla inlägg under februari 2010

Av malin - 8 februari 2010 23:03

Höll ni tummarna för mig idag?? =) Det gick iaf bra för mig, eller för hela klassen tror jag. Jag hann få ihop en helhet och det var det som var viktigt och att det skulle vara en skönhets makeup. Och det var bara jag i klassen som hade en lite äldre modell + att hennes bas var en variant jag aldrig gjort förut. Så jag är nöjd. =)


Jag sminkade iaf min kusins bästa kompis Viktoria. Tack för att du ställde upp!


  




Av malin - 8 februari 2010 11:22

  




Idag måste ni hålla tummarna för mig så det går kanoners på avstämmningsprovet! Hörs ikväll!

Av malin - 7 februari 2010 23:16

  


 

Såhär ser en trött Malin ut med en läxa på munnen...



Har haft lite krångel med nätet idag så jag har inte kunnat blogga nåt, men nu verkar det som att det funkar igen. Idag har jag inte gjort många knop, renskrivit lite anteckningar och skickat in bilder..och vilat. Har haft huvudvärk som bara den.


Imorn har vi avstämningsprov så håll tummarna för mig! Nu sova lite, godnatt!



Av malin - 7 februari 2010 20:37

  


 


  


  



I lördags gjorde jag min läxa, två perfekta munnar. Ja dem blev ju inte 100% men jag är nöjd, var lite trött när jag gjorde dem, så det hade nog kunnat gå bättre om jag var på humör.



Av malin - 6 februari 2010 17:02

  



Jag har nu åter igen fått tilbaka min muskelinflammation i armen. Skadan är från ett gammalt sommarjobb jag hade när jag gick i högstadiet. Jag målade ca tusen staketbrädor 3 gg..och inte så mycket vila då jag bara ville blir klar på en gång..


Och jag lyckas aldrig få bort den, har käkat tabletter och provat smörjt men den vill inte ge med sig. Provar nu åter igen och den kanske försvinner för ett tag. Den har en förmåga att dyka upp 2ggr/året.






Av malin - 6 februari 2010 15:06

  




Helgens läxor är att renskriva alla anteckningar (varje vecka) och att göra 2 perfekta läppar. Och jag skulle behövt börja med det nu nu nu! Vill ha det klart idag. Så nu (läs om en liten stund..) måste jag gå och måla mina läppar en omgång, sen får vi se hur jag gör med läppar nr 2.



Av malin - 6 februari 2010 14:31

Hann inte med och skriva igår, så det får bli nu istället. Igår fick vi lära oss vad Clean Beauty är och sen fick vi prova på det. Men nu har vi gått runt i gruppen och sminkat alla så igår sminkade jag Malin igen.


Clean Beauty passar till dagsmakeup, kvällsmakeup, brud och anställningsintervju.


  


  


 



Och som vanligt försvinnerfärgerna lite..=( Men det gick bra, jag kände mig nöjd, hade velatt hinna med och ändra några saker men det hann jag inte..



Av malin - 5 februari 2010 11:55

Åh, idag är det soligt ute, hur härligt som helst! Känns som en bra fredag, och det ska bli skönt att få vara ledig i 2 dagar för det känns som jag håller på bli lite sjuk. Började få ont i halsen igårkväll och inatt kunde jag inte sova pga. det.


Så det blir till att kurera i helgen, måste nog på apoteket imorn. =)


Men nu ska jag byta om och sedan bege mig till skolan, så vi hörs ikväll igen!


Trevlig fredag, kram!



Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards