Malin Nordström

Alla inlägg den 19 februari 2010

Av malin - 19 februari 2010 22:33

  



På söndag går mit SL-kort ut, då har jag haft det i 30 dagar! Tiden går verkligen fort måste jag säga. Så i helgen måste jag köpa ett nytt. 690:- kostar det och då kan man åka hur mycket man vill, vilken tid på dygnet som helst, och man kan åka buss, tunnelbana och spårvagn, hur bra är inte det!



Av malin - 19 februari 2010 21:42

Fina fredag idag och det gick fint i skolan oxå. =) Vi fortsatte att göra snabba makeuper, idag gjorde vi två st och som fick ta 20 min var.


Första reklammakeupen skulle vi göra för nåt sminkprodukt, tex. läppglans, mascara, ögonskugga mm. Och den andra makeupen skulle vi göra en reklammakeup för ostbågar + att det skulle fotas i orange ljus..!!! haha =) Skitsvårt!


Kom iaf på nåt speciellt, men tillslut så kom jag på en idé men tyvärr hade jag inget socker så det blev inte så bra..haha



        


Första makeupen gjorde jag reklam för eyeliner som ni kanske ser! Var väl kanske lite vågat att välja just det när vi hade så lite tid på oss men man måste väl utmana sig.. =) Men det gick över förväntan, blev inte perfekt men jag hann lägga hela makeupen på 20 min. Jag har lagt: neutralisering, mineralbas, puder, läppglans, mascara, rouge, fyllt i ögonbrynen och eyeliner med vinge.


    


Andra makeupen för en ostbågereklam...haha =) Min tanke var att läpparna skulle vara lite smuliga, som ni vet att det kan bli när man käkar dem, men det gick inte så bra då jag inte hittade nåt som gjorde läppglanset klumpig, därav jag ville ha socker.. Aja, dem tyckte att tanken var god iaf. och mitt tips om att sälja servetter eller nåt tillsammans då man blir så äcklig om händerna när man äter dem..hehe =)




Av malin - 19 februari 2010 11:53

Dags för sista dagen i skolan denna vecka, sedan blir det helg och jag ska vila och shoppa haha =) Längtar! Ska även ta och träffa min andra kusin, det är på tiden! Så vi hörs ikväll igen, tjao!



Av malin - 19 februari 2010 11:36

  



Om en vecka efter skolan så tar jag tåget hem!! Woohoo Nu blev ni glada va? haha =) Det är min sista lediga helg innan jag slutar och även R sista lediga helg på länge så det var bara att passa på!  Så vi ses nästa helg!



Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards